update om de fyra senaste dagarna! -torsdagen

Hahaha okej.. jag är SÄMST på å blogga, i'm just saying xd TUR att jag inte har en blogg med typ 10000 besökare per dag för då skulle jag va körd hahhaha xD nämen ärligt, förlååt för uuuuusel uppdatering, har inte bloggat på fem dar ju x0 så nu kommer som vanligt en lång å härlig text om dagarna ni missat ;) haha nä ska dela upp det så va inte oroliga! Men då är det bäst att vi sätter igång meddetsamma! Å vi börjar med torsdagen då, som va en riktigt bra dag! Skolan var bra, hade dom vanliga lektionerna. Musiken va dock inställd igen, så då spelade vi pingis å flummade i uppehållsrummet ;)
Sen va ju sista lektionen idrott, och denna gången var det inte lika jobbigt! Eller jo, uppvärmningen dog man ju lite i haha, men sen hade jag och några till längdhopp eftersom vi sprungit 60 m dagen innan, så då behövde vi inte göra det igen :) å sist skulle vi testa på å kasta spjut, men när jag gjorde så misslyckades jag totalt haha, kunde inte ens springa rätt haha xD aja, sen hann jag inte testa en gång till, för sen va vi tvungna att byta om å senn kuta ner till bussen.. som vi missade med typ 10 sek marginal :@ aaaaahh va arga vi blev!! aja, som tur var gick nästa en kvart efter bara! Å sen när den kom hoppade vi på den, och sen åkte vi mot adelöv dårå, där vi sen spenderade de närmsta 4 timmarna! :D och vi hade det precis lika gött som vanligt! åt på vårt vanliga matställe (bröt faktiskt traditionen att äta hamburgare för aqtt jag ville testa pirog istället..), gick runt och kollade på allt, köpte flera kanderade äpplen (VARFÖR har vi inte gjort det tidigare?! godaste EVER!!!), munkar, brända mandlar och naturgodis :) sen tänkte jag köpa en väska, men jag sket i det, så jag sparade pengarna istället, snål som jag är ;) men trots att jag bara köpte massa onyttigheter så var jag nöjd sen när vi åkte hem, dock blir man heelt slut efter några timmar på adelöv x0 men det var det värt! å det är ju trots allt bara en gång om året ;)
haha nöjd elsa med både kanderat äpple och munk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback