update om de fyra senaste dagarna! -söndagen

Sen var söndagen en rätt bra dag den med, trots att den var något.. skum haha xd 
nämen jag vaknade typ vid halv elva, sen slappade jag typ ända tills vi allihopa skulle åka ner till gränna vid kvart över tolv. 
Å sen när vi kom ner gränna så stod johans nya flickvän erika på torget å väntade, å då va vi ju tvungna att hälsa på henne åså :) men som tur va va hon assnäll! :)
aja, sen gick jag å mamma och köpte bullar&wienerbröd på fiket, och sen gick vi allihopa upp på grännaberget, där det typ skulle hållas en invigning för "biosfärområdet östra vätterbranterna", haha fråga mej inte va det är.. xd'
men när vi kom upp va det asskumt, det sprang runt massa halvnakna dansare överallt och massa personer som typ skulle föreställa gamla kända personer, och mitt i allt kom en ambulans dit å det blev lite kaos eftersom en tant fått en flaggstångsknopp i huvudet.. asså HAHHAAH hur stor är chansen liksom?! x'd nä förlåt det va ju jättesynd om tanten, men ändå så himla sjukt otippat xdd haha jaja, tror det gick bra sen iaf!
Menmen, sen satte vi oss typ på några bänkar och fikade vårt fika, och sen typ va det massa uppvisningar och massa som pratade om tråkiga saker i över en timma -.- astråkigt! Jaja, efter en stund gick jag, johan å erika bort å kollade på lite saker åså, och sen kom även min morbror och moster som livade upp stämningen med haha ;)
Jaja, sen vid typ kl tre så gick vi iaf ner till bilen igen och sen körde vi ner till hamnen, parkerade och sen gick vi in på en restaurang och beställde mat :) å eftersom det typ va en fiskrestaurang å inte så mkt å välja mellan, så tog jag fish&chips. Hade INTE höga förväntningar på det eftersom jag inte är ett fan av fisk, men faktiskt så va det SJUKT gott! Å det berodde på att det va liksom friterad lax, å inte typ torsk som det brukar va, och sen pommesfrites till då. Så det va riktigt gott faktiskt! Så sen satt vi la där nån dryg timma och åt å pratade åså :)
Å sen när klockan va typ halv fem så åkte jag, johan och erika hem till oss med erikas bil, och så fick hon se vårat hus åså :) fast sen va dom tvungna att åka hem till skövde igen, så då blev jag ensam kvar buhu.. nädå ;)
å jaa.. vad gjorde jag resten av kvällen? Haha kommer typ inte ihåg.. men typ chillade mest tror jag :)
så det vart en bra helg å spännande å träffa erika! :)
utsikten från grännanberget! :)
ehm okej.. istället för att typ ta kort på maten tog jag kort på en lykta som va på toaletten..? NORMALT! 
hahahha xd men den va fin iaf haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback