söndagsångest...

Å sen sov vi som små grisar (iaf jag haha) till typ halv nio, å sen låg vi och drog oss lite, innan vi sen gick ner å tog te å macka å satte oss vid tv'n igen haha ;) 
Å det va la i princip det vi gjorde haha xd mycket film och tv-tittande, men vi får skylla på att elsa faktiskt va jättesjuk! (hög feber, ont i halsen å snuva.. stackarn..) 
Å sen vid tolv tyckte jag det va bäst å åka hem både för att elsa skulle få vila och för att jag (förhoppningsvis) inte skulle bli smittad (eller mer smittad iaf!), så då kom pappa och hämtade mej. :)
Å sen har jag gjort lite småsaker resten av dagen :p började med att jag åt lite mer frukost, å sen slöade jag typ i en-två timmar, innan jag sen slutligen gick ut på en lång powerwalk! riktigt gött, blev nog typ 6 km på ungefär 40 min, å med tanke på att jag sprang så långt på 30 min så hade jag nog ändå hyfsad fart! :)
Sen när jag kom hem tog jag upp ett par morötter ur landet, och sen gick jag till pållarna å gav dom morötterna och stod och gosade en stund med dom :) tog även massa flumbilder..stackars vidur å nonni! xd
anyway, sen gick jag hem. Å då vet jag inte vad jag gjorde riktigt haha? x) Men sen gjorde jag iaf sallad till maten, och sen åt vi! :) sen efter så gjorde jag en liten efterrätt, amerikanska blåbär, smuldeg (haha inte gräddad alltså) och vaniljvisp, och det blev aaasgott verkligen! ;D så testa det hörrni, blir som paj typ! 
Aja, sen efter det gick jag upp, duschade å tog på ansiktsmask, och sen bäddade jag min säng och sen dess har jag suttit här! :) å nu sitter jag här, kollar fb och massa bloggar och har ångest inför skolan.. haha nejmen det är bara att dagarna där känns som ÅR nu?! Så sjukt jobbigt.., :( Aja, får hoppas det bara är för man är ovan fortfarande.. Menmen, nu ska jag sluta tjata, men vi hörs imån igen hörrni!
Puss :*
hahaha tog skitfula bilder då jag va svettig, osminkad och hade flötigt hår.. men hästarna va söta iaf! ;)
ååh så söta dom äär!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback