sjukdag idag med..

Och sen kände jag mej nästan frisk igårkväll, men sen vaknade jag typ halv två i natt och kände att det bara blivit värre :( hade skiitont i halsen, hosta, ont i huvet och nacken och sen visade det sej att jag oxå hade feber :( sån jäkla otur nu när vi ska ha logparty imån :( så imån måste jag va frisk iaf!! 
Menmen, så det blev ju hemmadag idag då med. Dock inte lika rolig som igår då jag mått rätt pissigt idag, så det första jag gjorde när jag vaknade va å lägga mej i soffan och kolla på tv i typ 2½ timma, för jag KUNDE verkligen inte ta mej upp ur soffan, hade så sjukt ont typ överallt :( men tillslut, när klockan var typ halv ett så var jag så vrålhungrig så jag bara va TVUNGEN å masa mej ner till köket, och sen fick jag iaf i mej youghurt med blåbär + en krossad alvedon (den räddade min dag kan jag säga!!), och knäckemacka med skinka&avokado och te. Å sen gick jag upp igen, såg på nåt konstigt program, och sen efter nån timma satte jag på mitt älskade gossipgirl :D å sen såg jag typ 3-4 avsnitt på raken och tillslut blev la klockan typ fyra, och då såg jag på reprisen av robinson :D ååh saknar det!!
Aja, sen efter det kom iaf mamma hem, och sen runt fem så åt vi mat, och sen spelade jag lite piano&gitarr, och sen efter det såg jag ett till gg-avsnitt och sen dess har jag suttit här och kollat på tv med mamma och ätit massa snacks :D aja, förutom att jag har SVINONT i nacken (kan knappt röra på den..) så mår jag iaf mycket bättre, så nu håller jag VERKLIGEN tummarna att jag blir frisk tills imån! För det skulle ju va SKANDAL om jag missade fridas&elsas födelsedagsparty!! Så det måste jag ju va med på! Så det blir asmysigt, ska precis som förra året sova ute på logen :D haha vi kommer ju typ frysa ihjäl och jag kommer antagligen bli 10 ggr mer sjuk, men det kommer det va värt haha :D så nu måste jag nog gå och nana så jag får mej lite sömn så jag blir frisk! :)
men hoppas ni haft en toppenfredag och att ni får en bra helg! 
puss på er! :*
haha inte på tal om det, men SER ni vilka jäkla moln det var här igår eller?!?! va ju fasen svarta typ :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback