Sista praodagen..

 
Hallåå alla söta :D 
idag är det freeeeeedaaaag :D :D så jäkla gött! å idag var det ju sista praodagen med! först tänkte jag liksom att det skulle bli asskönt, men sen när min handledare skulle gå hem vid tolv och kramade mej hejdå och sa jättefina saker om mej så blev jag typ gråtfärdig?! likaså när jag gick ut genom dörren när jag hade slutat :'(
aja, antar att det är så att man saknar inte saker förräns dom är över osv.. men har faktiskt insett att jag kommer sakna en hel del med praon där! I början tyckte jag det sög å fattade inte hur jag skulle klara av två veckor där, men det blev faktiskt bara roligare och roligare! Så kommer nog sakna det nu när piss-skolan drar igång igen :( inte för jag hellre skulle vilja jobba, men att typ jobba nån gång på helgerna skulle nog vart rätt kul! :) aja är för liten än.. menmen, idag var nog iaf den bästa dagen på praon! Det va så JÄKLA mycket folk HELA dagen, så idag fick jag inte stå och inte göra nånting EN enda gång, för det va saker som skulle göras hela tiden! Men det va sjukt kul, för jag HATAR när man bara står och glor typ.. Men på morgonen va det helt sjukt mycket folk!! Sen kom även frida och elsa å hälsade på mej å drack varm choklad! :D  
å sen i slutet kom ella med! ;D fast hon letade iofs praoplats men ändå! ;)
men anyway, så var det somsagt en riktigt go dag! enda gången jag satt ner var när jag hade lunch, och idag lyxade jag till det med att köpa lunch, bara för det va sista gången! Å den fick jag göra själv, så jag tog tacopaj med sallad, tacochips och guacemole, sviiingott var det :D + att jag fick 25% rabatt med, så det kostade bara 45 spänn, sjukt värt!!
å så tog jag typ en halvtimmes lunch denna gången, riktigt gött! 
men sen var det back to work igen, och så jobbade jag på i tre timmar till, innan Lena släppte mej vid tio över tre ungefär! Å då sa jag hejdå till dom med, och sen fick jag avskedspresent med; tårta ofc! ;D och även om jag fick en äcklig (enligt mej) frukttårta så var det ju en snäll tanke, iochmed att dom tårtorna kostar typ 200-300 kr! :) 
å så fick jag ett jättefint omdöme med, så jag blev väldigt glad! :) så jag tycker ändå det vart två lyckade veckor, även om jag mest fått ta hand om disken och inte fått baka nånting.. ;) 
Men sen efter jag slutat så gick jag till busshållplatsen, å efter typ 10 min kom bussen, och sen åkte jag ner till gränna, där jag mötte upp min syster och min kära kusin Lisa! :D å sen gick vi till fiket och tog en fika haha ;D å så satt vi där nån timma och bara pratade, flummade och hade det allmänt mysigt! tog en varm choklad m vispgrädde, ofc ;)
å sen typ vid kvart i sex så åkte vi hemåt, med ett stopp på krysset där vi hyrde en film :) sen åkte vi hem, och sden gjorde tinna mat medans jag satt vid datan hehe ;) å sen vid åttatiden så åt vi då den skitgoda pizzan som hon gjort, och sen har vi sett på filmen nu sen dess, Kvarteret Skatan såg vi och SHIT va rolig den var x'd dog där några gånger x''D så det var en VÄLDIGT positiv överraskning haha :D
men nu är klockan rätt mycket och jag måste strax gå och lägga mej, eftersom jag ska va ute hela natten nästa natt då det är NATTKAMPEEEEN :D :D :D TAGGGAAAA!!!! Blir så jä*la kul (trots att killarna dissade!!) 
Men vi får se om vi hörs imån på förmiddagen, annars hörs vi nog på söndag hörrni!
Puss :*
den sjukligt goda maten jag fick! :D
det söta fikarummet! kommer sakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback