diss för praon men hiss för adelöv imån!

Juste ja, glömde berätta va jag fick reda om praon! Kan ju säga att jag inte är lika taggad på det längre.. får gå upp varje morgonb i två veckor typ kl halv sex, eftersom jag börjar åtta å måste ta bussen från ölmstad kl sju (hur jag nu ska ta mj dit var dag..), sen "jobbar" jag från 8-15:30 varje dag, och får dessutom inte äta på konditoriet, utan måste äta på PB-gymnasiet.. yippiiiiii :D okej, ska visserligen (antagligen) gå på gymnasiet där tre år, men då GÅR jag där, då kommer jag inte bara dit, tar mat och sätter mej där, helt forever alone med (säkert) massa gymnasieelver stirrandes på mej.. :( usch, sen vägrar ju mamma och pappa att låta mej ta med mat istället?! BITCHAR!!! Aja, får la göra det i smyg då ;) nämen vill verkligen inte äta där! :(
Nåväl, nog om det.. Sen så har jag ju bara nämnt lite snabbt att jag ju ska till adelövs marknad imån, men faktum är ju att det är bland det roligaste på hösten ju ;D + att det är en lååång tradition för elsa å mej, har typ gått där varje år sen 2an elr nåt? Så blir grymt skoj å komma tillbaks :D 
men nu måste jag sluta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback