logpartyt som inte blev ett logparty utan bara ett födelsedagsparty haha!

Okej nu känner jag mej riktigt kass här, har suttit här typ 2 timmar och bara kollat massa bloggar, facebook medmera, och inte bloggat nåt alls.. och beck börjar om 5 min! ehehhe.. aja får väl dra om helgen lite snabbt dårå! Men har då haft ett grymt dygn tillsammans med tjejorna, och vi hade liksom lika kul som vanligt, det som förstörde allt var att jag mitt i allt tappade rösten.. :/ hahaha eller inte tappade den helt, men efter vi skrattat, skrikit, babblat å flummat i ett par timmar var min stackars röst helt död, och tillslut slutade den fungera nästan helt, kan liksom typ bara väsa fram orden hahah xd men är van, har hänt flera gånger tidigare när jag vart sjuk. Men tyvärr så kunde jag då inte vara så delaktig eftersom jag inte kunde prata, så dom andra tyckte säkert jag va skittråkig haha :S menmen, vi hade som sagt kul ändå! 
Började när vi kom dit då vid kvart i fem ca, och då typ satt vi en bra stund och bara gosade med fridas underbara hundar, haha dom är så himla goa :D så då satt vi där säkert typ en kvart, och sen gick vi in på fridas rum och satte oss där och babblade och flummade, i säkert en timma eller nåt! ;)
Sen tillslut gick vi iaf bort till köket, där vi sen satte igång å göra maten, som såklart va våra berömda minipizzor med tomatsås, mozarella, vanlig ost och minimajs :D godaste ever! 
å sen satte vi oss vid tv'n, där det asså helt otroligt, var Step up 2, den enda Step up-film vi inte sett! Å för er som inte vet det, så är vi fyra typ rääätt stora fans av dom filmerna hahahah :D å man blev INTE besviken på den filmen heller!! Tycker dock ettan var bäst. Eller trean. ;)
Nåväl, sen när den var slut, så gick vi och gjorde efterrätten, som var gino, alltså massa frukter som man hyvlar choklad över och sätter in i ugnen! Svingott var det! :D 
Aja, å sen satte vi oss och kollade på mer tv, och sen började nån film vid halv tio, fast den såg jag inte ett skit på typ eftersom jag satt och drev med kevin i typ flera timmar och låtsades va frida och skrev massa saker hahahah xd sjukt kul var det iaf haha! 
Aja, sen vid typ elva-halv tolv gick vi in på fridas rum, och sen satt vi där ett tag och snackade, innan vi allihopa var rätt trötta, så då la vi oss och sov helt enkelt ;) och juste, som ni kanske förstod så sov vi inte ute på logen denna gången, eftersom det dels va svinkallt, och dels för vi inte orkade, och dels för att jag knappt kunde prata, så det kanske inte skulle gjort det bättre direkt ;) Så vi får ta det nästa gång helt enkelt!
Anyway, sen sov vi iaf gott ända fram till tio, då vi alla typ vaknade samtidigt :) 
Å sen efter ett tag gick vi upp, gjorde frukost å åt frukost ;) 
Å efter det så typ bara chillade vi i 1-2 timmar på fridas rum, pratade, kollade på william spetz (ofc!), kollade i lite roliga böcker åså haha :) 
Å sen vid typ halv två eller nåt kom mamma och hämtade oss! Men som vanligt var det ett skitkul party, synd bara somsagt att jag med min himla borttappade röst förstörde lite :S menmen! 
Sen iaf när jag kom hem så åt jag lite mellanmål och kollade i tidningen, och sen chillade jag nån timma, spelade lite piano osv, och sen så gjorde jag mat (kycklingklubbor, ris och sallad), och sen efter maten gick jag upp och kollade på två avsnitt av gg (asså är beroende igen, även om jag sett alla avsnitten redan haha), och sen dess har jag bara suttit här! :)
men oj, nu blev detta jättelångt ändå, men det va för jag skrivit i alla pauser ;) men nu börjar det igen, men vi hörs imån eller nåt!
Puss :*
å såklart ligger de få bilderna jag tog fortfarande kvar på mobilen, så dom å fridas bilder kommer imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback