Onsdagen-vanlig praodag och shopping med Elsa å co!

Juste ja! Kom ju oxå på att jag inte hann att blogga om i onsdags + torsdags med, så ska försöka återberätta lite om dom två dagarna, som va två riktigt grymma dagar! :)
Började då i onsdags med prao som vanligt! Kommer inte ihåg att nåt jättespeciellt hände, utan det var nog en rätt normal praodag i think! :)
Sen efteråt när jag slutade så skulle jag ta den vanliga bussen hem, och vilka sitter inte där på bussen om inte frida och elsa?! Haha då vart jag förvånad! ;D men då satt vi ju en stund och tjötade där, och sen sa elsa typ 20 sek innan hon skulle gå av,att hon skulle hoppa av vid a6 idag för hon skulle kolla på moppehjälmar med sin familj, och då var ddet så passande (haha) att min moppehjälm gått sönder dagen innan, och då föreslog elsa att jag kunde hänga med dom, och då bestämde vi det på typ ett par sekunder, haha, och sen blev det lite kaos när vi skulle av för bussen var PROPPFULL och elsa fick typ panik och knuffade mej framåt så jag höll på å typ välta en kille xd + att en mamma med en barnvagn blev skitsur och typ skrek efter oss?! x'd 
haha nåväl! sen gick vi bort till a6, där vi först kollade på lite skor på skopunkten, men ärligt talat så finns det ju typ bara fula skor nu?! usch.. så får väl ha mina fula fejkconverse i höst med.. :/ aja, sen satte vi oss i en soffa och snackade och flummade en stund, och sen ringde mamma och sa att jag skulle boka tid hos optikern med, så då gick vi och gjorde det! :) å sen gick vi bort till elsas föräldrars jobb, där vi satte oss och som vanligt tog varm choklad hehe, och sen kom även kajsa och sällskapade oss en stund innan elsas mamma kom och vi åkte iväg!
och först åkte vi till biltema å testade lite hjälmar, men sen efter typ 10 min så kom elsa på att vi skulle åka till en annan affär som sålde moppehjälmar, men när vi kom dit så visade det sej att den bara hade öppet på lördagar eftersom det va en internetbutik typ.. :/ så det blev inget med det.. 
aja, sen åkte vi upp till mcdonalds vid a6, och så köpte vi med oss mat och drickor och glass därifrån, och så åkte vi till deras jobb igen och satte oss där och åt allihopa! :) å efter vi ätit maten så delade kajsa, elsa och jag på två av dom nya glassarna; twix- och mars-mcflurry! :D aaasgoda!! 
Aja, sen efter det åkte vi bort mot intersport, och där var vi en lååång stund medans elsa och kajsa provade både gympa och höst-skor. Men det gick absolut ingen nöd på mej, jag gick runt och provade typ 100 olika vinterjackor och kollade på lite skor osv, så det va bara kul! :) 
å tillsist så gick jag och elsa till kepsarna, och provade massa bara för skojs skull, men efter vi testat några stycken så sa jag till elsa att en mörkblå hon testade var assnygg,och hon ba; jaa, men kajsa fick ju faktiskt en sånhär keps förra året, så jag kanske kan fråga om jag oxå kan få en!! 
å gissa vad?! HON FICK DEN!! :O hahahahah och elsa är verkligen den SISTA människan på denna jord som nånsin skulle kunna bära en keps (offentligt iaf!) så det skrattade jag länge åt hahahah xd men sjukt kul för den va SJUKT snygg som ni ser!! titta även på den jag testade, SÅ SJUKT SNYGGGGG!<33 
aja, var säkert svindyr men nångång maybe? :) (kom på att det va en annan keps en den på bilden, ni får se den riktiga kepsen sen!)
nåväl, efter dom shoppat allt så åkte vi slutligen hem, och sen var det bonde söker fru för hela slanten resten av kvällen ;)
 
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback