yesterday :))

Å sen var då igår oxå en riktigt bra dag! :)
Hade rätt normala lektioner, men inget spektakulärt hände väl direkt så drar inte det i detaljer ;) men somsagt var dagen go och gick sjuuukt snabbt, som måndagar ALLTID gör!! :O :D
Jaa, och sen åkte vi hem (bussresan i lillabussen var sjuukt rolig, svenne hade kommit tillbaka (YEEEY), och mattis och william var med så då blev det lite flumm hahahah xd), och sen fick jag CYKLA hem i spöregnet, wiiiiie! -.- gaah, så då var jag ju blöt som en dränkt katt, iskall och gaanska trött när jag kom hem om man säger så.. ;) 
aja, sen efter en stund gjorde jag iaf smoothie och macka, och satte mej å kollade på gg :D 
å sen var det dags att ta itu med läxorna, å efter det satte jag mej lite vid datan och sen blev det tv-kväll med halv åtta hos mej, Sommarpratarna (mamma som såg det egentligen, men jag kollade oxå å det va faktiskt sjukt bra!!), och Underbart är kort (sista avsnittet, kommer sakna dom.. :'()
Å sen la jag mej och sov! ;) 
hahaha usch.. jaja bjuder la på den bara för jag inte har nån annan rolig bild haha.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback