slapp fredag och nu LOOOV! :D

Sen har faktiskt denna fredagen vart riktigt okej den med, så hela veckan har ju ändå inte vart helt hemsk trots allt! ;)
Sen var det inte helt fel å börja dagen med storsamling, då alla hyllade Hannes i 9D som vann DN-testet i Jkpgs län, och sen få reda på att man skulle få tårta efteråt :D hehe, så sen typ kastade sej alla över tårtorna och jag ba; ASSÅ JAG SKA HA ROSEN!! INGEN ANNAN TAR ROSEN!!!
Haha, så jag (och elsa) fick rosen :D så sjukt gött!
Dock blev jag proppmätt innan jag ens ätit upp allt, + att jag fick typ huuur ont i magen som helst efteråt.. x) menmen, gött vare iaf! :D
Sen så var det ju sjukt najs att vi slapp typ 30 min av kemin med! :D så vi hann typ inte göra nånting hehe.. 
Sen efter det så hade vi då matteprovet, som jag seriöst satt i över en timma med, eftersom jag verkligen inte kom på sista uppgiften som var typ helt omöjlig. Så jag satt säkert en halvtimme och verkligen försökte, men när det typ var jag och två till som satt kvar så gav jag upp haha xd aja, får hoppas dom andra uppgifterna gick hyfsat åtminstone, pappa skulle rätta mitt först hehe ;P
Aja, efter provet så hade vi svenska, då vi bara renskrev våra artiklar som vi skrivit, och sen efter det hade vi engelska då vi bara satt med våra IUP:er för det va massa ämnen som kommit till efter vi gjorde det första gången. Gött å slippa engelska iaf ;)
Å sen hade vi lunch, och efter det SJUKT flummig SO då en lärarstudent skulle berätta för oss om källkritik, men det gick sådär hahahah xd tillslut så bara släppte hon oss, mitt i en uppgift vi skulle göra, typ 20 min innan vi skulle sluta egentligen haha xd stackarn..! Haha inte ovanligt dock att vår klass går lärarstudenterna på nerverna.. xd
haha så det var ju rätt soft det med! ;D
Så då hann vi med att både gå upp å köpa lite godis på tempo, och så hann vi med kvart i-bussen å sen kom elsas mormor å hämtade oss vid bussen :D så då kom man hem redan typ kvart över två! :)
Å sen när jag kom hem typ gick jag upp å kollade på Intresseklubben haha, och sen chillade jag en stund tills jag sen gick ut på en långpromenad i det fina vädret! Är så sjukt skönt å komma ut ensam och bara gå å tänka lite.. :) Å sen när jag kom tillbaka så hade mamma kommit, och då gjorde jag min lilla specialsallad haha, och sen åt vi! :) å sen spelade jag lite piano, såg på gg och sen har vi haft myskväll med snacks å tv och så har jag suttit lite här med!
Å nu kom min syster för typ 30 min sen med :D fast hon var rätt trött å vi med så vi snackar mer imån! :) sen får vi se vad som händer nu under helgen, men ska försöka uppdatera nångång iaf! 
Men ha det så bra tills vi hörs, puss :*
hehehe ja såhär kan man ha det en vanlig fredag på vår skola.. ;P
dock är detta INTE okej!! asså snö i oktober?!? det var ju förfan nyss sommar?! dessutom har det knappt vart nån höst så detta känns fel :( gillar snö men den ska komma i december typ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback