skit-onsdagen..

 
Okej, nu har jag iaf skrivit klart om helgen hahah xd kom bara på att jag aldrig hann skriva om onsdagen-fredagen förra veckan hahhah xd och bara för jag är så himla MANISK och MÅSTE skriva om allt jag gör (haha är ju min dagbok typ xd), så kommer ett par inlägg om det med hahah xd Så enjoy! (ps, började skriva detta i torsdags typ..)
 Sen kom då onsdagen, den otroligt förjävliga sämsta skitdagen då allt gick fel.. :( aja såna dagar måste la finnas dom med i guess.. :/ 
började iaf med teknik, då jag lyckades få typ en halv burk svart OBORTTAGBAR målarfärg över hela mej typ.. sådär lagom kul.. :( tur att jag hade ett svart linne på mej iaf! Men jeansen blev ju sådär snygga efteråt.. aja, fick iaf bort rätt mycket så nu syns det knappt! Men jääääklar va jag skrek, alla blev helt tysta hahah xd men det va faktiskt rätt hemskt :S haha jaja, lärde mej iaf att man ALLTID ska ha på sej rock när man målar! ;) dessutom blev mina nymålade naglar typ helt förstörda med, men som tur var fick jag låna linneas nya vinröda nagellack, tack linnea! :)
Aja, sen efter det var det eget arbete, som var rätt flummigt å man fick inte sådär jättemycket gjort hehe.. å sist hade vi spanska som va helt okej iaf! 
Sen efter maten (som oxå var rätt hemsk för det blev typ bråk där..) så gick vi iaf bort till ica å köpte snickers, för att lugna mej och elsa som var rentutsagt helt jävla förbannade, och sen gick vi bort till bussen, som sen skulle ta oss in till gymnasiemässan i huskvarna. I bussen hade iaf jag och elsa kul, ända tills jag typ tappade allt innehåll i min väska på bussgolvet (emma hjälpte till med det å puttade ut ännu mer saker, tack för det -.-), å då typ började hela bussen skrika och ropa som in i h*lvete på mej?! hahah eller iaf alla som satt där bak, alltså typ ölmstad/kaxholmen-killarna..SUCK! haha jaja det var inte så hemskt men ändå onödigt x( NÅVÄL!
Sen kom vi iaf fram till folkets park där mässan skulle vara, och ångrade mej så fort jag typ gick in på området och såg allt folk och alla typ "försäljare" asså ÅÅÅÅH va jobbigt det var?!?! Alla bara FLÖG på en och började babbla och drog in en på saker man skulle testa, och tävlingar man skulle va med i och tryckte på en TUSEN papper, påsar, pennor osv :@ åså fick man knappt nån vettig information ens?! Jo typ bara lite om peset (där jag LÄTT ska gå, finns ingen annan skola för mej känns det som!), men annars va det bara jobbigt och rörigt.. Så man orkade typ bara va där i 10 min åt gången, sen va man tvungen å gå ut å andas haha.. å när vi satt där ute kom plötsligt en reporter å en fotograf fram till oss från JP, och ställde massa frågor å tog typ 1000 bilder x0 hahah jaja var la lite kul men fick lite panik för dom tog liksom "enskilda" bilder oxå, så jag tänkte att dom skulle ha med dom.. men som tur var tog dom bara med en gruppbild åså stod det va vi hade sagt åså ;) stod om mej på framsidan med, ouuhh ;P haha! 
Nåväl, så jag tyckte mest att mässan va otroligt onödig, och det typ enda positiva va att man fick typ cupcakes och youghurtglass, haha! ;D 
Jaja, sen tog jag å några andra iaf 1an bort till a6, där jag sen va typ 1½ timma innan mamma kom! Så då hann jag kolla på massa skor å lite kläder! Fast mest skor ;) å efter jag velat typ i 100 år mellan typ 3 par boots, så blev det till slut ett par med typ lite nitar och liten klack å med foder i, så antagligen blir det väl vinterskor med. Men bild kommer! Aja, sen vid halv fem hade jag då synundersökning, som man gör varje år, å det visade sej att min syn försämrats ett snäpp, så mamma köpte nya glasögon till mej med, assnygga typ pilot haha xD Aja, sen när det tillslut va klart, så gick vi å åt på donken, tog den asgoda wrapen, å sen gick jag å köpte skorna, å så köpte jag en tröja från h&m med! :) å sen åkte vi hem, något utmattade efter dagen! Så egentligen skulle ju dagen iaf slutat bra, tänkte jag, men tyvärr fick jag reda på en sak av Ella som fick mej lite ur balans kan jag säga..fy vad jag lipade den kvällen :'( men berättar en annan dag, orkar inte ta det nu.. Så tyvärr slutade det så, så därför kändes hela dagen bara förjävlig.. :( menmen, that's life..
haha snygga vi blev på bilden i jp.. som tur var ser man inte mej så bra! ;D
 
ett par av skorna jag kollade på..
men tillslut fick det bli dessa! hoppas jag inte kommer ångra mej bara som jag alltid gör.. inte för dom är min stil egnetligen, men dom är ju rätt snygga.. eller? :/

Kommentarer
Liinneeaa säger:

Superfin bild på mej...<3

Svar: hahah aasfin!! :D<3
Frida'

2012-12-02 | 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback