liten uppdatering om de senaste typ 5 dagarna då jag vart frånvarande från bloggen!

HEEEJ allihopa och ÄN EN GÅNG FÖRLÅT för världens sämsta uppdatering! :( men tyvärr har det hänt lite saker som jag kanske berättar om senare, så var därför jag inte uppdaterade t.ex i onsdags.. sen igår var jag seriöst helt DÖD efter ridningen (somnade i soffan halv nio typ..) så har inte kunnat uppdatera förräns nu. Å sen imån åker vi till syrran och micke i västerås och är där hela helgen, så kan  inte uppdatera då heller.. :/ så ska försöka skriva lite "kort" om hela veckan som gått ;)
Men förutom typ onsdagen så har veckan vart riktigt bra! :) Började bra med, med helt okej (tror jag iaf!) skoldag, och sen efter skolan så gick jag ju som vanligt hem till emilia, som mötte mej på vägen :) å då hade vi ju massa å prata om (hon hade ju vart i england åså ;)), och sen gick vi hem till henne, gjorde lite mat, och sen lite innan fyra eller nåt, så gick vi och hämtade in hästarna! Hade först tänkt å ta Joysan, men sen skulle wilma rida, å inte filippa, så då tog jag connect istället! :) inte mej emot dock ;) så då gjorde vi iordning dom, och sen stack vi ut på prästekvarn-rundan, och det gick jättebra, trots regnet ;) nämen hästarna var jättesnälla och stack inte iväg eller nåt, så det va en jättemysig runda! 
Sen var vi en liten stund på banan med, högst 20 min eller nåt för emilia skulle rida Joysan sen med (wilma red inte sen ändå..), så det var därför det blev så kort. Men jag hann ändå börja jobba lite med honom, trots att det gick sådär då han är ganska svår och ganska stel just då. Menmen, är ändå nöjd med ridpasset! :)
Sen gjorde vi iordning lite mat till hästarna åså, och sen efter typ 20 min kom mamma och hämtade mej! 
Å sen slappade jag väl typ bara :p så en bra måndag var det! 
 
Sen var tisdagen en bra dag den med!! Började med nutidsorientering som väl gick sådär, eller okej, men en del frågor va riktigt svåra så jag kanske hade typ 23-24/30 rätt eller nåt. Menmen, tycker ändå sånt där är rätt kul! ;)
Aja, sen efter det var det helt okej SO, och efter det syslöjd! :) hann väl dock inte med sådär jättemycket, men hann iaf fransa shortsen lite mer, sy på svart spets på ena framfickan och skriva typ halva utvärderingen ;)
å sen efter det så var det då tillsist mat&bak, och asså HAHAHAHAHHA jag och elsa dog typ under hela lektionen, asså det är seriöst nåt helt sjukt med dom lektionerna x'd asså åh går inte å förklara men allt är så BISARRT bara?! Typ karin, läraren.. åh herregud säger jag bara xd hahahhah aja, även om vi mest stod och flummade hela lektionen så lyckades vi ändå göra helt okej goda pizzabullar! ;D å sen efter då den minst sagt skrattretande lektionen, så hade jag ju piano haha ;) å det va la okej det med, å sen åkte jag hem! å så vet jag inte vad jag gjorde på kvällen, men typ kollade på ung&bortskämd å gjorde läxor ;)
såhär blev då mina shorts! :) är rätt nöjd faktiskt för de blev ungefär som jag tänkte att dom skulle bli! för&efterbilder kommer nog! :P vad tycks btw?! :)
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Sådär ful rättare sagt!!
Du är typ olagligt söt!!! :O ;D :* <33

Och dina shorts blev ju assnygga! Mina kommer inte direkt bli så snygga.. -.- <33

2012-10-05 | 23:15:26
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback