gårdagen-betydligt bättre skoldag med ridning på örks efteråt!

Sen var iallafall gårdagen en mycket bättre dag, och plötsligt hade typ alla blivit glada och trevliga igen?! lite skumt.. menmen! 
Hursomhelst var dagen somsagt mycket bättre, även om dagen började med typ världens största spanskaprov x0 och jag säger bara TUR jag hade övat till det för annars skulle det f*n vart omöjligt å klara det!! Stackars elsa, hon sa att det var det värsta prov hon nånsin gjort haha.. :s men ah, det va faktiskt rätt svårt.. 
Men hoppas det gick okej iallafall! 
Jaja, sen efter det hade vi biologi, där pappa typ babblade & babblade heeela lektionen om dopning typ. Men jaja rätt chill ändå ;) Sen blev det rätt flummigt där med, var bara typ 12 st den dagen å alla jobbiga killar var borta :D 
Men sen efter den lektionen så hade vi musik, som var helt okej men vääldigt slapp och lite lam och tråkig faktiskt.. Satt bara i ett grupprum och spelade på jordens lamaste låt med gitarr, och den är såå tråkig och det går såå långsamt -.- så det var lite lamt där ett tag, men sen blev det rätt kul till slutet ändå ;)
Å efter det så hade vi matte, och lagom till den började så kom frida, precis hemkommen från turkiet och helt SJUKT solbränd!! :O inte okej alltså!! haha nämen det var ju kul å se henne igen såklart! :)
Så då hälsade ju alla först på henne oså, och sen hade vi ju då matte, och när den var slut hade vi lunch.
Å då satt vi såklart å babblade med frida om hur resan var och om allt hon missat osv ;)
Och sen gick vi ner till idrotten, och sen hade vi seriöst typ VÄRLDENS roligaste idrottslektion hahaha :D vi slapp va med b-klassen, så sen fick vi bestämma helt själva vad vi ville göra, så då typ sprang alla runt och var helt galna haha och dansade och skrek åså hahah xD å sen körde vi massa lekar, typ flaggan, killerboll och jordens lamaste lek bläckfisken (var jag och elsa som bestämde det haha, bara för vi ALLTID körde den på ölmstad xd), haha fast det blev askul sen ändå :D haha och det goa var att ju dom jobbiga killarna inte va där, å sen var det bara Jona som  var ensam kille med, så då kunde alla vara helt galna och typ dansa till den GRYMMA musiken haha (typ caroline af ugglas) xd hahah sjukt kul var det!!
Så då var man något slut efter den lektionen! x) 
Å sen då tog vi bussen hem, fast jag åkte ju till stallet dårå (haha har blivit rätt mycket ridning denna veckan!) ;)
Å sen gjorde jag det vanliga, åt, gjorde läxor, bytte om osv, å gick ut till stallet, flummade lite med dom andra och sen kollade jag vem jag skulle var, och blev VÄDLIGT förvånad när essi sa Snuitje och inte Northon, eftersom jag va övertygad om att jag skulle få northon på hoppveckan! Men nu ska jag ha snuitje ist och är såhäääär glad! :D :D så då blev jag ju skitglad!
Dock hade vi inte bommar eller så som jag trodde vi skulle ha, utan vi hade dressyr istället. Och tyvärr var varken jag eller han på sådär jättebra och piggt humör, så det blev en ganska misslyckad lektion.. :S på övningarna vi gjorde blev nästan allt fel och han ville inte hitta någon form över huvudtaget och var väldigt osamarbetsvillig, tyvärr.. :( Dessutom kan det berott på att jag inte kunde jobba så aktivt, för mitt knä gjorde så in i h*lvete ont varje gång jag red lätt, så det förstörde oxå allt typ.. Menmen jag tappar inte modet för det, för detta var ju bara dressyr liksom, så jag hoppas verkligen det går bättre nästa vecka på hoppningen! Dessutom kan det ju inte alltid gå bra heller så ja.. 
Men sen hade vi ju iaf hästkunskap, och sen hängde jag med dom andra ett tag och spelade lite spel osv, tills mamma kom vid typ 20 i 7, å så åkte vi hem och åt pizza, pluggade och såg på tv :)
hahhahahaha förlåt, typ enda bilden jag har xdd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback