flumm-tisdag.. x)

Å så kan jag ju dra lite snabbt om idag med! ;)
Somsagt har det vart en riktigt bra tisdag! Började med spanska som va rätt underbar för vi hade lila tanten (omg, trodde aldrig jag skulle säga detdär x'd), nämen hon var ju lika underhållande som vanligt så det livade ju upp den annars rätt trista lektionen hahaha xd 
Aja, sen efter det var det so, då jag och tjejerna satt i grupprummet och gjorde vår vanliga "frågesport", som vi alltid har innan prov haha :D sen blev det även lite dramatik då lollo helt plötsligt när jag skulle "slå" för att svara på en fråga, bara slog till mig rakt i ansiktet så jag fick mitt finger i ögat?!??! alltså HAHAHAHAHAH fick sån chock att jag GALLSKREK typ rakt ut, så typ ALLA kollade mot grupprummet och david kom in och sa att vi skulle lugna ner oss x'd asså gud lollo.. hahahahha nää var nog inte meningen att det skulle bli så, men hahah fick sån chock och eftersom jag fick fingret i ögat + att jag skrattade så började jag typ gråta å då tror jag lollo allt blev lite förskräckt hahahah xd ah så kan en vanlig so-lektion se ut hos oss hahhaha xd
haha jaja, efter den galna lektionen hade vi syslöjd, som var typ helt okej å rätt flummig haha x)
nämen jag hann inte med sådär jättemycket för jag fick göra om typ 5000 ggr, men tillslut hade jag iaf sytt klart hela kudden å dekorerat den, och stoppat den med vadd, så jag blir iaf färdig nästa vecka! ;)
men jaa.. å sen efter den 2h långa lektionen så hade vi då långrast som va sjukt go! Vi var som vanligt i uppehållsrummet och medans alla andra satt å va osociala i soffan med sina mobiler (haha nädå ;)), så spelade jag&lollo 2 omgångar biljard, och fastän hon va bättre än mej så vann jag båda gångerna eftersom hon satte svarta bollen i fel hål TVÅ gånger hahahah xD nämen sjukt kul hade vi iaf (trots vårt lilla slagsmål på so'n hahaha xd) 
Å sen efter det så hade vi ju då mat&bak! ;) å det va typ lika roligt som vanligt, karin hånade mej ÖPPET inför alla bara för jag sa 2 ggr att jag kunde använda&dricka den 2 dagar gamla mjölken (hon tyckte detta va MYCKET roande hahahha?!), och så tyckte hon inte vår lasagne var god heller.. hahahhah x'd men JAG tyckte den blev sjukt god iaf, och våra ÄPPELMUFFINS, OMG!!!! :O hahaha asså vi var typ dom enda som älskade dom?! men vafan, dom va skitsnygga och smakade äppelpaj?! alla tyckte tydligen linneas å fridas GRÖNA bärmuffins var MYCKET godare.. ;) hahaha! nämen kul hade vi iaf :D 
å sen efter den flummiga lektionen fick vi åka hem! fast jag gick ju till pianot, som höll på över en timma idag!! :O haha fast det kändes som typ 10 min, så det va bra ;)
å sen åkte jag hem, och sen fick jag cykla hem från ÖLMSTAD..!!! Hur jobbigt?! D: haha jaja.. sen så har jag bara hunnit äta lite, plugga, sitta här och kolla på ung&bortskämd, som oxå va sista avsnitet idag.. :( asså HUR ska jag klara mej utan det?! Och JA, jag fick tårar i ögonen när det tog slut, OKEJ?! haha :( aja tur jenny vann iaf!! 
Menmen nu måste jag sluta, men vi hörs imån, efter föräldramötet (där ingen av mina föräldrar kommer va med på hahahha) eller nåt! Eller så hörs vi på torsdag! :) puss :*
haha love u my friends! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback