weekend :D

Å idag har typ vart en heeelt normal fredag, rätt lugn&skön såsom dom brukar va! ;)
Vi hade dom vanliga lektionerna, först kemi som va rätt seg, sen matte som typ var ännu segare (fast pappa fick världens damp på kevin iofs, det va lite småkul hahaha xd), och sen hade vi svenska då vi fortsatte kolla på filmen, och denna gången skrattade vi inte särskilt mycket.. den har börjat bli riktigt sorglig och vid några tillffällen ville man bara gråta :'( usch det va lite hemskt faktiskt.. men måste säga att den är riktigt bra, även om det är en gammal film! Så man vill ändå liksom fortsätta se den, men känner att den bara kommer blir sorgligare å sorgligare.. :'( 
jaja, sen efter det hade vi engelska, som la va rätt normal (skämde även ut mej rejält där.. måste VERKLIGEN börja lyssna mer på vad tuva säger x'd), haha och sen hade vi lunch och sen hade vi tyvärr so, trots att david var borta även idag.. asså jag&elsa hade planerat hela morgonen att vi skulle få sluta vid tolv å hur vi skulle ta oss hem och allt, och sen visar det sej att LILA TANTEN ska ha lektionen?! -.- FYF*N va arga vi blev då ;@
gaaah.!! Jaja, fick iaf höra att jag var hennes favoritelev..?!?!??!?! HAHAHHAHA dog lite å va i smått chocktills tånd efteråt x''d å hon sa det högt och tydligt inför HELA klassen med.. vet inte om jag ska ta det som en komplimang? HAHA xd skum är vad hon är.. xD 
haha jaja sen var resten av lektionen rätt rutten pga att min grupp suger, eftersom pan fick för sej att byta till kevins grupp "bara idag" när david va borta? okej tack?! -.- 
Jaja, sen va det iaf en stor lättnad när vi slutade och kunde gå bort till ica/coop å köpa godis, hehhehe :D 
å sen hade vi en flummig bussresa hem, och sen kom jag hem vid typ tre dårå och då typ satte jag mej och läste tidningen haha, å efter en stund värmde jag upp en hamburgare från igår och satte mej en stund vid teven ;)
och sen har jag tillbringat min kväll i soffan och kollat på GG och JERSEY SHORE (omg vad jag har saknat det programmet!!!) och sen har jag även sett lite x-factor och så har jag suttit här med ;P 
Så har vart en vanlig mysig fredagskväll! :)
Men nu måste jag stänga av, men vi hörs nog imån igen, då får vi se lite vad som händer!
Puss :*
okej väldigt ful bild men jajajajajjajajajajaaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback