Vad vi ska göra i götet! :D

Hej igen! 
Tänkte bara säga att det antagligen inte blir nån bloggning alls under helgen, då vi somsagt är i gbg hela helgen! 
Men en stoor uppdatering kommer på måndag/tisdag eller nåt skulle jag tro! ;)
Men det vi ska göra då, är att imån ska vi väl typ kanske shoppa å gå på stan osv, eller nåt, och sen på eftermiddagen/kvällen ska vi på jul på liseberg! :D :D kommer bli så gryyymt mysigt och jäklar vilken julkänsla man kommer få! :D 
Å sen så åker jag och min syster och mina kusiner hem till min kusins lgnhet och har myskväll där, och sen på söndagen så blir det spa med brunch åså där! 
Så denna helgen kommer bli GRYM skulle jag tro, och jag får äntligen träffa mina efterlängtade kusiner å snacka massa med dom! :D 
Men nu måste jag duscha och sen lägga mej! ;)
Men ha det så bra i helgen så hörs vi! 
Puss! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback