tisdagen- shoppingdag i stan!

Halloj allihopa! :) sorry igen för dålig bloggning men så blir det ibland.. särskilt under loven då man gör saker nästan hela tiden åså.. Men nu kommer som vanligt en liten uppdatering om dom senaste dagarna! 
I måndags skrev jag ju ett mini-inlägg, och det behöver vi inte säga så mycket mer om utan fokuserar på tisdagen istället! :)
Å det va då den dagen som vi var i stan nästan hela dagen! Eller ja, vi skulle åkt dit vid typ tolv men blev såklart typ ett-halv två ist.. -.- nåväl! När vi kom in till stan så lämnade vi först av mamma vid elgiganten, och sen åkte jag och pappa bort till intersport för å kolla på vinterjackor. 
Provade några olika men ingen (förutom dom svindyra) kändes riktigt rätt, så då åkte vi bort till stadium istället. Men där var typ ALLA jackor slut eller nåt, så hittade ingen där heller tyvärr :( aja ska åka till stadium på stan och teamsportia nån dag med!
Jaja, sen när klockan blivit typ halv tre, så mötte vi upp mamma, och sen gick vi till olsen twins och åt! :) åt deras asgoda tacobuffé, yummiee :D 
Å sen efter det så skulle mamma&pappa till relaxen, men jag ville inte hänga med så istället skjutsade dom mej till det nya Charlies vid ica maxi! Och jäääklar va stort det va! :D så när jag kom in dit hade jag hamnat i himmelriket typ haha :D nämen ååh va mycket fint det fanns! Synd att man inte är miljonär bara.. ;) Men testa massa dyra grejer kan man ju göra hehe, så jag sprang runt där i över en timma å provade massa ridstövlar, hunter-stövlar, KL-mössor, jackor å massa annat ;) men eftersom jag då inte är miljonär, så fick det endast bli ett par ridhandskar, som var MYCKET nödvändiga då jag bara har ett par skitstora klumpiga vintervantar typ.
Å sen var väl klockan typ halv fem då jag tog bussen bort till centrum, och sen en annan buss upp till a6 igen.
Å sen gick jag runt där i över två timmar, för mej själv hehe och provade massssa kläder och massa skor! :D
Hittade som vanligt massa grejer men eftersom jag är så snål så köpte jag bara en ny ljusare foundation till vintern och ansiktsvatten på åhlens (hade presentkort där), och sen underkläder och en t-shirt på h&m som jag kollat på sen i somras typ haha men inte hittat den förräns nu ;)
Sen skulle jag köpt en svart tröja med spets i ryggen på bikbok, men såklart hade dom typ packat ner den i en kartong eftersom dom skulle flytta eller vad dom sa.. -.- Jaja!
Sen provade jag typ 5000 shorts med, för alla kostade 99 kr, och jag tänkte att jag skulle ha ett par till Gran canaria i vinter, men eftersom jag är så jäkla snål så sket jag i det haha..
Jaja, sen vid sju kom iaf mamma och pappa och sen åkte vi till city gross och köpte massa mat och andra saker, vilket tog typ, 2 timmar seriöst? DOG av trötthet sen x0 jaja älskar city gross så det gjorde inte så mycket ;)
Men sen åkte vi iaf hem och sen hade vi bara en mysig kväll här hemma med tv och lite Sagan om ringen, som mamma är helt galen i.. haha! 
Men det vart en lyckad dag iaf! :)
min vinter&sommar-foundation! ;)
haha ända bilden jag tog på charlies.. xd men jag vill ha dessa hunterstövlar!! eller svarta..
okej känner nu att det var otroligt korkat av mej å inte köpa dessa... 99 spänn liksom?! haha btw, ignorera att jag har strumpor på mej xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback