riktigt bra gårdag med skola, piano och stan!

Å igår va somsagt en sjukt bra dag, särskilt på slutet!! :D
Började dock med spanska som väl inte va så himla go, men den var la helt okej typ!
Å sen hade vi en sjuuukt flummig so då David inte var där, så på den lektionen så blev det ju inte sådär JÄTTEMYCKET gjort då alla skrek, hade på HÖG musik, kastade suddin och pennor på varann, sprang runt som idioter osv.. Haha blev sjukt förbannad på killarna där vid ett tillfälle, å så sa jag att jag bannemej skulle byta till elsas grupp, men då så blev dom ju lite panikslagna och skulle "bättra" sej.. vilket dom inte gjorde.. -.- 
Jaja det va iaf en STOR lättnad när lektionen var över!! ;)
Å sen då hade vi hemkunskap, då vi tydligen skulle ha praktiskt prov, yeyy! -.-
Så då var det bara å sätta igång, vi hade 40 min på oss att göra dubbelpanerad fisk med kokt potatis, dillsås och morötter, och JÄ*LAR va stressigt det var!! x0 kändes som man va med i sveriges mästerkock eller nåt hahaha xd å ibland fick man lite panik när man inte visste hur man skulle göra å sen var det sjukt stressigt när man var tvungen å göra allt samtidigt! Men som tur var hade jag och Lollo köken mittemot varann så vi hjälpte varann oså hehe ;P
Men jag hann iaf på 40 min och det blev faktiskt rätt gott! Förutom såsen som blev gelé istället haha xd
Men jag fick iaf C på fisken, och sen fick jag aldrig reda på vad det "slutgiltiga" betyget blev.. men jaja är åndå hyfsat nöjd och det var trots allt rätt kul! (förutom å diska osv efteråt) ;)
Men aja, efter det hade vi ju då två timmars håltimma, och då gick vi först till ica och köpte 2 marabouchoklader, och sen gick vi bort till mediateket och satte på Hitta nemo på datan haha :D 
hann dock tyvärr bara kolla typ 20 min på den, eftersom gunilla stängde mediateket sen, å vi fick inte va kvar där denna gången :(
Så då gick vi och satte oss vid sofforna, och där va det lika mkt kaos som vanligt haha xd folk som skriker, kastar pengar, lyssnar på musik och sjunger (jag haha) osv haha, fast sen blev vi rätt trötta på det och gick och satte oss borta vid cafét istället ;) (där frida p&emma fick snedamp på mej för jag råkade säga att justinbieber såg ful ut på en bild och började misshandla mej typ?! ;o freaks!!) 
Å sen hade vi då vår sista lektion som då är mat&bak, och tjaa, i början var det lika flummigt som vanligt xd
Sen var jag tyvärr tvungen å gå till tandläkaren, och det var INTE lika kul!! FYFAN. 
Först tog dom såna där förjävliga kort som gör så j*vla ont, och efter det kollade han i munnen och sa först typ att han hittade ett hål, men sen när jag frågade sa han nej? Ööh? Haha nämen dom skulle typ ha den på bevakning eller nåt.. ;) Men sen frågade jag om man skulle kunna göra nånting åt mina framtänder (dom är liksom både sneda och glesa..), men dom ba; Nej det är ett estetiskt fel å inget bettfel så du får betala själv för det isåfall. Å jag ba FUCK YOUUUUUUUUU. 
Haha nämen tänkte så iaf! SKITTANDLÄKARE!!!!! Så då var jag INTE på så bra humör när jag kom tillbaka, och dessutom fick jag inte äta nåt eftersom dom satt på banankräm :@@@ å så fick jag diska med... -.- 
haha ja, så det var ju inte en så fantastisk avslutning på skoldagen men jaja ;)
Sen gick jag iaf till pianot, och det gick la bra ;) Hann dock typ ingenting, å ändå körde vi i typ 40 min? :O
Jaja, sen vid kvart över så tog jag iaf 101an in till stan, eftersom mamma å pappa var där och jag vägrade gå/cykla hem ;) 
Så då åkte jag in till jkpg, sen gick jag till typ 3 st caféer, fast jag kunde inte bestämma mej vilket jag skulle ta, men efter jag gått runt i typ 20 min så bestämde jag mej för wayne's coffee :)
Å sen satt jag där och frack (svindyr) varm choklad med marschmallows, samtidigt som jag övade på engelskan + hemkunskapen å lite matte, och sen vid sextiden kom mamma å pappa dit, och då beställde vi mat som vi sen åt där! :D asgott å asmysigt! 
Å sen åkte vi tillsist till willys och handlade massa och sen åkte vi hem! :) 
Men en riktigt mysig dag vart det, särskilt på slutet! ;)
hahah vår GRYMMA tårta som vi ska göra nästa vecka! :D :D 
haha kände mej grymt sofistikerad när jag satt där på wayne's och pluggade bland alla andra studenter haha ;D
 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Hehe ah, godnatt! Ses imån! :* <33

2012-11-21 | 22:11:44
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback