lugn men mysig studiedag!

Hejsan allihopa! :)
Hoppas ni haft en bra dag, vare sej ni haft studiedag eller inte ;)
Nämen vi har ju haft studiedag iaf, och det var SJUKT behövligt eftersom jag gått å blivit sjuk som jag sa igårkväll.. sjukt surt men förhoppningsvis kan jag både gå till skolan imån och sen rida, men annars går jag nog bara till skolan och sen åker hem, för jag MÅSTE bli frisk tills helgen då vi äntligen ska ha vår efterlängtade SPA-HELGm, jag och mina kusiner, mostrar och mamma! :) så vi får se lite hur jag gör imån.
Men idag har jag iaf bara tatt det typ hur lugnt som helst. Först och främst sov jag typ till halv tolv, vilket var riktigt bra kände jag! 
Sen gick jag ner, gjorde värsta dunderfrukosten med rostad macka, flingor&mjölk, vitamintablett, grapefrukt och clementin (värsta vitamin och sockerbomben haha..), och sen gick jag upp till teven :)
Och sen har jag typ inte gjort så mycket, typ bara småsaker som suttit vid datan, kollat på tv, kollat på film, gjort mat, spelat piano&gitarr, gjort läxor och spelat kort med mami! :) Så har vart en riktigt mysig hemmadag!
Å nu sitter jag här, och strax blir det Bonde söker fru (YEYYYYY) å sen Berg flyttar in!
Å så tänkte jag berätta lite snabbt om gårdagen med :p
Så hörs om en stund, puss! :*
min grymma middag bestående av min AWESOME'a köttfärssås (haha), pasta med majs i (kokade dom tsm haha) och gurka! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback