Lördagen- öppet hus på peset, lite shopping och mysig eftermiddag/kväll i tenhult!

Hejsvejs allihopa! ;)
Sorry för återigen dålig bloggning de senaste dagarna, men tänkte iaf berätta lite om helgen eftersom jag bara hann skriva lite om den innan, och sen om de två senaste dagarna med (om jag hinner!) :)
Så vi börjar med lördagen. Det började då med öppet hus på peset (PB). Så elsa, hennes mamma, kajsa, frida&hennes pappa och jag träffades utanför peset (även om det blev lite kommunikationsproblem så hittade vi varann tillslut haha), och sen gick vi in dårå! Å tjaa, sen gick vi in till två informationsrum som handlade om samhäll och alla inriktningar osv, så fick man massa bra information om det åså.
Sen kollade vi typ 5 min på en so-lektion, och även om vi bara hann se jättelite av den verkade det jättebra tycker jag! :)
Sen gick vi bort till matsalen, och sen ner till ett rum där dom berättade om estet/media-foto och det va oxå lite kul att höra om, även om jag inte ska gå det :P
Å sen så gick vi tillbaka till huvudbyggnaden, och sen blev vi indragna på en kemi-show som var rätt cool faktiskt haha :) kul oxå att vi kände igen läraren eftersom han var med på nattkampen haha xD 
Å efter den var slut så gick vi ner, mötte upp kajsa, och anna och sen så fikade vi cupcakes och saft, och efter det så kände vi att vi hade sett rätt mycket. Så då åkte dom andra hem, fast jag gick bort till stan ist :) å där var jag sen i typ två timmar och kollade i favoritaffärerna och hittade så sjukt jäkla mycket kläder&smycken, asså det var helt sjukt!! Sen hittade jag även en snygg vinterjacka på barnavdelningen på intersport med, haha xd nämen även om den var från barnavd. så var den riktigt snygg (enligt mej då!) ;) Så då kom mamma och betalade den hehe.. ;P men var faktiskt asbillig! 
Aja, sen efter det gick jag till h&m och Once där jag hittade ÄNNU mer snygga kläder (dog lite inne på once så mycket snyggt dom hade fått in nu!!!) och sen var jag tyvärr tvungen att gå till mamma vid bilen.. Å sen satt jag ganska olycklig hela vägen till tenhult/öggestorp, eftersom jag hade hittat så sjukt mycket kläder osv men typ inte hade råd.. :'( Eller jo råd har jag, men bara med typ 2 plagg å då känns det så jävla ovärt.. Så var lite lessen då haha.. Aja får köpa nåt av det en annan dag! 
Men sen åkte vi ju då iaf till öggestorp, där mammas och pappas kompisar bor i deras sjukt mysiga hus! 
Å sen hade vi en jättemysig eftermiddag och kväll där, från 15 till 23 ungefär, så var där sjukt länge men det gjorde inte så mycket eftersom dom hade en sjukt söt liten kattunge som ville busa hela tiden + att jag ju hade min mobil och bok med mej :) å sen kollade vi ju på tv på kvällen med. 
Men vi åt iaf suupergod mat (lax m asgod sås + skitgod potatis och sallad och sen marängtårta på det :D) å även om dom ju är i mammas å pappas ålder och jag var enda barnet där så var det en mycket trevlig kväll ;) 
Å sen var man rätt trött när vi kom hem runt halv tolv.. :P 
ååh titta va söt?! 
haha man ser nästan på han hur busig han är.. helt galen blev han så fort Janne tog fram leksakerna haha, hoppade typ 2 m upp i luften för han ville få tag i hans lilla "glitterpinne", haha!

Kommentarer
Frida ;) säger:

Sv:
Ah det är mammas, sån som du har! :P ;) <33

2012-11-13 | 21:32:23
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback