Göteborg #4

Men sen hade klockan hunnit bli halv tolv ungefär, och det var då vi skulle äta brunch, så då gick vi upp, tog på oss våra morgonrockar och sen gick vi ner till restaurangen. 
Och där höll jag typ på å dö av pinsamhet eftersom alla gäster som var därinne hade typ vanliga, fina kläder på sej, och va liksom fixade å sminkade osv, och så kommer vi 6 ner dit i morgonrockar, blöta i håret och osminkade... Man ba; hehe jaha.. hejhej! Hahaha nä fyfan va pinsamt det va x0
Jaja, sen gick vi iaf och tog ett bord, och sen gick vi och tog för oss av buffén hehe ;)
Och kan väl säga att det som var på buffén var inte riktigt i min smak, massa typ kallrätter med konstiga saker i som typ alla över 20 älskar men som jag hatar haha xd så åt typ ingenting där förutom bröd och frukt och våfflor hehe ;) men däremot efterrätterna (var flera olika), HERREGUD va goda dom var!! :O haha var i himlen typ.. haha nämen aaasgott var det, och det föll mej VERKLIGEN i smaken, så åt mej mätt på efterrätterna hahaha xd 
Å sen satt vi där och smaskade och pratade i typ 1½ timma, och sen hann vi gå ner och bada lite till + basta flera ggr (det var vår favoritsyssla på spa't haha), och sen satt även jag och kusin i dom lyxiga solstolarna vid poolen och läste tidningar + pratade massa :D
Och tillsist bastade vi en sista gång och sen duschade vi (å dom hade massa lyxiga schampoon å balsam å sånt där :D) och sen var det bara att snabbt byta om, sminka sej och blåsa håret, för vid två var vi tvunga att dra oss därifrån eftersom vårat tåg hem gick vid tre. 
Så då "checkade vi ut" från spa't och sen tog vi spårvagnen (för sista gången thank god, alla mobilbiljetter kostade säkert sammanlagt över 150 spänn den helgen..) till centrum, och sen gick vi igenom nordstan igen och då kutade jag in på Rut m.fl och skulle köpa den ursnygga tröjan som jag inte hann köpa dagen innan (bild kommer!!), och sen gick vi till centralstationen och så hade vi rätt mkt tid över, så då gick mamma&jag in på pressbyrån och köpte massa godis och dricka, å dom andra gick till starbucks å köpte kaffe.
Å sen var det dags att säga hejdå till tinna och linda, och sen hoppade vi på tåget. 
Och hemresan var en aning behagligare än ditresan, alla var sådär lagom trötta efter helgen så jag satt mest och halvsov och lyssnade på musik, och sen när alla gick av i falköping gick jag och tog ett helt 4-säte för mej själv hehe, medans mamma, britt och kristina satt och planerade för fullt 1 månad innan vad alla skulle ha med sej för mat till julkalaset på juldagen? HAHA, men julkänslor fick man iaf! :'D ååh längtar! <3
Jaja, sen kom vi iaf fram vid 5 ungefär, och då gick vi och hämtade bilen vid högskolan, och sen åkte vi hem! 
Men det var en HELT underbar liten weekend i göteborg med dom som jag gillar mest, och önskar att vi kunde göra sånthär oftare! Men tycker det får bli en gång per år iaf, minst!! ;)
SÅ nu har jag iaf berättat klart hahha xD asså.. 4 långa inlägg om en ynka helg..? HAHA vet inte vad som är fel på mej.. Men har det somsagt mest för att komma ihåg i framtiden allt vi gjorde osv :P
Men resten av bilderna från lördagen kommer en annan dag, för nu måste jag stänga av.. men vi hörs typ imån/på torsdag eller nåt! Puss :*
 
efterrätterna! :D haha tog ganska lite av varje men sjukt GOTT vare'! ;D
googlebild på en del av brunchen! där ser den iofs god ut, men det var typ domhär grejerna som var goda, allt annat var svinäckliga.. :s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback