Göteborg #3

Tjohej allihopa! :D 
Tänkte försöka skriva klart om gbg nu och sen om jag hinner berätta om dagen! :)
Så nu kör vi, haha ;)
På söndagen blev det även då väldigt tidig uppstigning (för mej iaf haha), typ halv nio.
Å sen var det bara att klä på sej lite kläder, göra iordning sej lite och sen gjorde jag skitäcklig gröt i mikron eftersom linda bara hade några konstiga vetekorn eller vad det var, så smakade välling typ haha x0 så den slängde jag typ, å så åt jag inget mer eftersom vi ändå skulle äta brunch på spa't några timmar senare :P
Å sen vid tjugo över nio typ så hade vi packat våra väskor och sagt hejdå till gabriel, och sen gick vi bort till spårvagnen, som kom några minuter efter. 
Å sen åkte vi då bort mot Haga igen, eftersom det var där spa't låg :)
Å sen gick vi in, och så satte vi oss och väntade på gamlingarna haha ;P Å då kikade vi ju in stället lite, och det verkade va jättefint och rätt lyxigt, dom hade bl.a fiskspa där! ;) haha skulle velat göra det men kostade typ 500 spänn bara det så det blev inget med det ;P
Men sen efter kanske 5-10 min kom slutligen mamma, kristina och britt, och då "checkade vi in", och fick nycklar till skåpen, en badrock, handduk och tofflor haha! ;)
Å sen visade en kvinna oss runt på spa't, och måste tyvärr säga att jag blev lite besviken redan där, eftersom det bara fanns typ 3 pooler där.. däremot var det superfint och såg liksom jättelyxigt ut, så det var inte skabbigt eller dåligt på nåt sätt egentligen, utan det kändes bara lite.. snålt med pooler haha ;)
Menmen, sen bytte vi iaf om, och sen gick vi ner till poolerna. Å där blev vi (eller jag, linda å tinna) lite paffa för vi trodde liksom det skulle va jättevarmt i vattnet, typ 35-40 grader, men nejnej, det var typ bara två grader varmare än rosenlund -.- okej visst 30 grader men det kändes faktiskt inte så varmt.. Å sen tänkte vi att den andra poolen kanske var varmare, men näpp den var likadan fast mindre.
Å sen tänkte vi att det MÅSTE ju finnas en varm typ bubbelpool iaf! Så då sprang vi omkring i hela spa't typ innan vi hittade en pool, och där tänkte vi ba; YES! Där är den!! Å så bara när vi gick ï så var även den typ likadan som dom andra :@ så då blev vi lite förbannade för vi liksom va typ kalla, så då gick vi in i bastun som låg bredvid poolen, och DEN va iaf varm hahaha xd så då satt vi där ett bra tag, och sen gick vi och simmade lite
i stora poolen med. (Där jag förövrigt skämde ut mej TOTALT hahhaha x'd)
Fortsättning i nästa inlägg! 
fiskspa't ;)
såhär såg det ut, jättefint som ni ser men poolerna kunde vart typ 10 grader varmare!!
..menmen ska väl inte klaga, var faktiskt utsett till sveriges bästa cityspa.. men tycker jag kunde fått en ansiktsbehandling iaf ;P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback