Normal mysig fredag!

Å så idag har vart en riktigt bra och mysig fredag den med, med andra ord; så har det vart en riktigt bra vecka (med bara några undantag) :)
Eller asså, det har typ vart en helt normal fredag, så som dom ska vara! 
Men ja behöver ju inte ta alla detaljer, men började med tråååkig kemi där vi typ bara planerade ett experiment lite halvt. Sen hade vi matte där jag ÄNTLIGEN började fatta NÅGOT av kapitlet!!! *happyface* ;)
Å sen efter det hade vi svenska, då vi bara läste fast det gick dock sådär då killarna kastade kepsar till varann typ halva lektionen (mogna killar!) -.-
Aja, sen hade vi engelska som va rätt lam, och sen hade vi lunch åså lite rast som var rätt underhållande.. xd 
Å sen tillsist hade vi so, där vi pratade om lite nyheter, kollade på typ jordens roligaste video då färjan-håkan äter världens starkaste korv hahhahaha, å jag å elsa verkligen skrattade så vi GRÄT ahhahahahhaha x''d fyfan va kul!! hahahha, och sen så fick vi tillbaka våra prov, vilket va mindre kul.. haha nämen blev lite besviken faktiskt, fick 73/87, och för att man skulle få A skulle man minst ha 77.. så 4 ifrån :/ så blev tyvärr bara C, så blev lite sur där.. Jaja så kan det gå, får helt enkelt plugga ännu mer nästa gång!
Men anyway,  sen hann vi typ bara jobba i grupperna i typ 10 min, och sen såg vi på en sjukt lam film och sopletare typ.. Höll på å somna helt seriöst. Så det va sjukt gött sen när vi slutade!! ;) Å då satte vi oss bara i sofforna ett tag, men såklart kom både filip&filip, kevin och typ 2 andra å satte sej där med å va lite allmänt störiga.. -.- aja, sen vid kvart över kom bussen iaf och så åkte vi hem! Å nu sen jag kom hem har jag bara tatt det lugnt, sett på gg, spelat piano&gitarr, ätit tacos och så har vi haft vanlig myskväll framför x-factor med snacks osv :) så en helt normal mysig fredag har det vart! Men nu har jag skrivit så mina fingrar värker, förlåt! Men hoppas ni får en bra helg allihopa, själv ska jag först på öppet hus på peset imån, och sen ska vi till mammas å pappas kompisar i tenhult, och sen på söndag ska jag ev. jobba inför trysil eller så blir det nåt annat ;) men vi hörs! Puss :*
hihi ååh, fatta glädjen när mamma kom hem till mej med en sånhär igår?! :D längtaaaa till julen! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback