yesterday :P

Hallå allihopa! :) hann ju inte skriva nåt om gårdagen igår när jag bloggade, så kan ju bara skriva lite kort om det nu så jag inte glömmer ;)
men det var en bra måndag faktiskt!
hade en hyfsad idrott med en rätt bra vikarie, och sen hade vi engelska, där vi började med vårat grupparbete vi ska ha nu fram till sommarlovet. Och SÅKLART fick man ju inte välja vem man skulle jobba med, så OFC kom jag tsm med filip s -.- morr.. hatar att arbeta med honom för han är så lat och dryg haha :s så nu vet man vem som kommer få arbeta själv iaf -.-
jaja, strunt samma! sen var det iaf rätt okej spanska, och sen efter maten hade vi lite matte och sist sjukt fummig handledartid, då jag och elsa satt i ett grupprum och inte gjorde ett skit utan bara satt och typ gapade och skrek och skrattade xd asså vi är sjuka, haha...
jaja, sen fick vi iallafall åka hem, och sen tillbringade jag hela eftermiddagen/kvällen utomhus och bara låg och solade i bikini (var ju typ 25-30 grader ute!), lyssnade på musik och läste! (Y) asgött!
och sen kom mamma hem och så gjorde vi mat och sen gick jag ut med thelma och sen satt vi och åt middag ute, så mysigt!
Å sen satt jag ju typ vid datan resten av kvällen :p
så det va min gårdag det, inte så intressant så rätt onödigt att skriva om den haha, men gjort är gjort! ;)
kan ju dela upp inläggen så det inte blir så otroooligt långt..! ;P
JUSTJA! Glömde ju lägga ut en bild på filten jag köpte i hjo med, haha! ;) så här har ni den!
sjuukt mjuk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback