soft onsdag ^^

Hallå allihopa! Sorry igen för den dåliga uppdateringen, men igår var det både piano efter skolan, sen hem till thelma, gav henne mat och gick ut med henne, och sen gav jag hästarna mat och sen gjorde jag både hela matteläxan OCH övade inför biologiprovet, så kände att jag inte hade så mycket tid dårå ;) men nu har jag en liten stund på mej tills pappa kommer hem med biologipapprena, hehe var så OTROLIGT smart att jag glömde dom viktigaste sakerna i skåpet, höhö.. så sen blir det hårdpluggning, måste kunna typ 25 frågor + typ 50 ord med -.- morr.. jaja slutpratat om det!
jag har iaf haft vå bra skoldagar som vart rätt skojiga och så! :) har väl dock vart hyfsat normala, igår hände la inte så mycket intressant i skolan direkt.. å sen var det ju full rulle här hemma på kvällen då.
Och jaa.. idag har vart en väldigt chill onsdag måste jag säga! ;) började med spanska, då vi bara började kolla på en film som hette Goal, verkade rätt bra faktiskt :) å sen efter det va det soft eget arbete, där vi bara övade inför provet och hade vår vanliga frågesport, haha x) å sen efter det va det so, då kollade vi oxå bara på film och gjorde nutidskryss typ, och sen efter maten va det svenska där vi bara läser tråkiga klassiker, och sen va det långrast som var rätt galen haha xd jag och elsa köpte bl.a en hel burk med våra favoritkolor från jackson haha :D
å sen till sist var det då mat&bak och det va kul! :) vi gjorde faktiskt asgoda egengjorda hamburgare med hemmagjort bröd, och till efterrätt gjorde jag (haha ingen annan ville/orkade typ) havreflarn :D asagött ;D
å så vart det rätt mkt flumm däremellan som vanligt, haha ;) och sen vid tre fick vi åka hem!
så det va en riktigt go skoldag faktiskt! :)
å sen har jag gjort lite småsaker här hemma, typ vart ute med thelma, hämtat hö till henne, pratat med min moster, ätit mat, kollat på tv osv. :p
men nu måste jag sluta! men vi hörs nog på fredag eller nåt, för imån är det ju ridning!
ha det bäst, puss :*
gaah, godaste kolorna EVER :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback