torsdagen och fredagen!

Okej, då kör vi ;)
haha okej lite fail att jag berättar om nåt som hände för typ fem dagar sen men ah, haha xd
iallafall var torsdagen en bra dag vad jag kommer ihåg!
skolan va la okej, tror inte nåt jättespeciellt hände precis..
men sen åkte jag då till stallet som vanligt och gjorde det vanliga, och sen på lektionen hade vi hoppning i parkeringshagen! och jag hade min lilla älskling northon, som jag tror jag kommer få på hoppveckan v 20, och det gick jättebra! eller ja, han va iaf duktig, haha! jag måste dock öva sjukt mycket på att liksom inte sitta och driva HELA tiden och typ stå upp varannat steg när jag driver (haha, okej det va nog ingen som fattade detdär..) och stå upp efter hindrena!
men northon va som sagt skitduktig och vi hoppade en slags bana med två vanliga upprätstående hinder och sen hoppade vi över stocken med :)
men ja, det va en rätt lyckad hopplektion ändå, och en bra dag! :)
och ja, sen var det då fredag, och vad jag minns var det en bra dag i skolan (förutom att frida å lollo inte va där då), och att det va typ en helt normal skol-fredag :p
sen åkte jag då hem och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde.. typ säkert va ute med thelma flera timmar och sen kollade jag på lite tv med pappa och sen satt jag vid datan resten av kvällen typ.. haha rolig person jag är xd haha, så det va en helt normal fredag med andra ord! ;)
oj va liten den blev.. aja, kör med denna underbara klassikern på fina hästen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback