konfa, chokladbollar och hästens dag! :D

Hej allihopa! :)
nu börjar jag för säkerhets skull med att blogga, så jag hinner ;)
så nu tänkte jag berätta lite om helgen dårå, som gått sjuukt snabbt..!
igår var en bra lördag! började då dagen med att åka till kyrkan med elsa och kajsa och kolla på när dom andra konfirmanderna konfirmerades! ;) och det va rätt kul haha xd väldigt fina sånger och VÄDLIGT fin dans, hahaha, höll på å kissa på oss lite xd hoppas VERKLIGEN inte vi behöver göra så på vår konfirmation x) men det va väldigt kul å kolla på iaf! ;D
å sen åkte vi hem, och sen tog jag ut thelma när jag kom hem (tror jag iaf?) och sen gick jag typ in och fikade med mamma och pappa, och sen tog jag tag i mitt rum, som var otrooligt dammigt och stökigt, så det behövdes verkligen städa!
å sen efter ett tag hjälpte jag mamma med maten, och sen efter vi ätit så ringde tinna från norge! så då satt vi å pratade en bra stund och pratade om allt mellan himmel och jord ;)
å sen så gav jag thelma mat, och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde? typ fortsatte städa eller nåt.
Men sen vid 7-tiden bakade jag chokladbollar (typ 100 år sen!!) å sen gick jag och mamma en rättså lång runda med thelma!
och sen kom vi in, satte oss lite vid tv'n, fast sen va det abslout inget roligt så sen satt jag resten av kvällen vid datan (haha mitt liv är ju SÅ kul xd) haha.
Jaja!
(fortsättning i nästa inlägg!)
hittade ingen passande bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback