goa dagar! :)

Heej allihopa! :) måste bara säga att denna usla uppdatering tyvärr nog kommer hålla i sej ett tag.. :/ har så himla fullt upp nu med thelma och så, för hon behöver nämligen komma ut och göra av sej sin energi (finns MYYCKET av den..!) och matas.. så det kanske inte blir uppdatering varje dag precis.. menmen, nu tänkte jag berätta lite om vad jag haft för mej de senaste dagarna! :)
hmm.. vi börjar på måndagen :) ehmm..dock kommer jag inte precis ihåg vad vi gjorde då, höhö.. men jag tror det va då det va så himla varmt! jo det va det ju! juste, då låg jag typ och shtekte halva dan i en solstol med thelma bredvid mej! haha blev så sjuukt bränd på näsan så ser ut som rudolf med röda mulen nu xd fyfan.. haha, men det va iaf asgött å bara ligga där i värmen :D sen på eftermiddagen kom min kusin hit, och då typ satt vi oxå ute och bara pratade skit och solade :) sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde mer efter det, men nåt va det ju ;) va typ ute asmycket med thelma åså tror jag :p men sen på kvällen åkte vi allihopa till majbrasan endast för att lyssna på pappa och kören, och så fort de va färdiga åkte vi snabbt hem (hatar såna där saker, haha..bara massa småbarn och bonnläppar överallt xd) och sen hade vi en skitmysig "kräftskiva" hemma hos oss, tsm med mina kusiner, haha :D okej, kräftskiva nu låter skumt men pappa hade typ fått massa kräftor av nån så ah.. ;) men det va iaf askul och jag, tinna och min kusin satt typ och kissade ner oss av skratt hela tiden x''d asså gud vi är galna xd haha nåväl!
det va valborgsmässoafton det! :p
Sen igår va oxå en mycket trevlig dag! Tillbringade största delen av den hemma hos ella, och vi hade det riktigt sköj! :) vi red en rätt lång runda, (första gången på majken, ellas "nya" häst, jättefin!) å sen så typ bara satt vi ute i trägården och pratade och sen kollade vi lite roliga klipp på youtube med ;) och sen vid fem typ åkte jag hem, tog ut thelma och sen åt vi, och sen typ va jag ute resten av kvällen med thelma och sen klippte jag även gräset! *duktig* ;)
så det va la min gårdag det! :) och sen tänkte jag berätta om dagen idag i nästa inlägg :p
haha snacka om gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback