bakar cakepops..!

Jajemän, det är vad jag gör just nu! :) blev inspiererad av ella som hade gjort det häromdagen, och så var jag tvungen att baka nåt till imån då vi ska ha vårat filmmarathon! :)
så får hoppas dom blir goda nurå, första gången så får väl se.. ;) men såå svårt verkar det inte va, gör bara kladdkakedeg och sätter in i ugnen, och sen rullar jag bollar som jag sen sätter på pinnar och sen doppar jag dom i choklad! :P
blir nog bra det ;)
men dagen har vart helt okej! en helt vanlig tisdag typ :) dock gick det SKIT på syslöjden, sista gången och så gör jag fel (faktiskt lärarens fel -.-) så jag måste ta upp det jag sytt och göra om :@ gaaah, händer ALLTID mej, hur mycket jag än frågar om jag gör rätt :@ morrr... aja, skulle ALDRIG blivit färdig med klänningen ändå, har inte ens gjort klart ovandelen på den men ändå.. jaja, får fortsätta i 9an helt enkelt!
men jaa.. har väl inte hänt så mycket mer spännande saker idag :p
men nu ska jag iaf ta ut kladdkakan ur ugnen och sen ta ut thelma och sen ge hästarna mat!
men vi hörs kanske senare, annars hörs vi nog imån!
puss :*
såhär får mina cakepops gärna se ut när de är färdiga! ;)
haha har dessvärre inget strössel ;/ ;)

Kommentarer
Frida ;D säger:

Ååh, hoppas det gick bra! ;) <3

Ska bli kul att se/ smaka på resultatet!! :D <33

2012-05-15 | 21:12:44
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback