awesome lördag!

Hejsan allihopa :D
hoppas ni haft en lika go lördag som jag! asså shit va bra den har varit! :D
började med att jag vaknade, och sen märkte jag hur sjuukt varmt det va ute, så då gjorde jag frukost och sen bara satte mej och åt den ute i solen, så himla gött! (Y)
sen så messade jag elsa och så bestämde vi att jag skulle komma till henne efter frukosten typ, så sen när jag suttit och solat mej ett tag så bytte jag om och sen gick jag till elsa i det underbara vädret! :)
och sen har jag då spenderat hela min dag hos henne, och det har bara vart så sjukt gött, även om vi typ inte gjort nåt, haha x) eller jo, vi har ju gjort saker, men inget speciellt typ :p
nejmen vi har vart ute typ i flera timmar, gosat och busat med sixten, gått på promenad, solat, sett på tv, fikat på verandan, ätit sjukt god mat, gjort asgod jordgubbspaj (sommarkänslor eller VAD?!), gjort guacamole med nachos till och sett på En idiot på resa, bästa programmet EVER! hahaha eller åtminstone roligaste, seriöst alla satt och DOG av skratt x''d asså shit xd xd
ahja, men det är la vad vi gjort i stort sett! :D
sen har vi även fått besök av tre små otroligt söta russ, som var på rymmen!
var skitkonstigt, dom bara stod på vägen, och sen hade min kusin vart på promenad, och sen motat in dom i en hage där hos elsa, och sen har dom stått i hagen hela dan utan att nån ägare dykt upp! :O
så nån som vet om nån saknar tre russ?? ;)
nejmen otroligt söta va dom iaf! så hoppas verkligen dom kommer tillbaks till sin ägare!
men ja, så så trevligt har vi haft det idag! :)
och måste bara säga att jag ÄÄÄLSKAR vädret! :'D asså helt sjukt, vet ni hur varmt det va i solen hemma hos elsa?!?!?! 36 grader!!!!!!!!!!!!!!! HELT SJUKT! :O och såå gött! sommar nu ju! :D :D
haha nä men nästan! ;)
men nu ska jag kolla lite mer bloggar och sen sova, "missar" ju en timme denna natten eftersom vi ställer fram en timme nu när det blir sommartid!
så glöm inte ställa om era klockor nu ikväll/natt ;)
men sov gott hörrni, vi hörs imån igen!
puss :*
så sjukt najsssss :D
hahaha så sjuukt söta är elsas hästar alltså! :'D å dog lite när dom stod i flera TIMMAR och bara stirrade på dom tre russen, hahaha xD
och ja, försökte få en "bra" bild på sötisarna men det gick ju sådär, haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback