USE YOUR SMILE TO CHANGE THE WORLD BUT DON'T LET THE WORLD CHANGE YOUR SMILE

Heyy allihopa! :)
idag har vart en okej dag i skolan.. kanske inte lika bra som igår, men ändå, det gick ju iaf :)
och roligaste händelsen idag var att på lunchen gick jag, frida, lollo och elsa till banken och så aktiverade jag och elsa våra bankkort där :D och sen var vi ju tvungna att premiär-köpa lite med det, så då gick vi in och köpte lite NATURgodis (inte lösgodis alltså!!) bara för att liksom ;)
men ah, annars har det la inte hänt så mycket intressant.. fick B på kemiprovet btw, riktigt gött eftersom jag typ SUGER på no-ämnena och verkligen inte väntat mej det! så fick en liten chock där haha.. :p
men jaa, sen hände det typ inget mer intressant va jag kommer ihåg..
men sen när vi slutade, så gick jag till pianot, och det gick la bra, förutom att jag var där ÖVER EN TIMME idag?! :O asså "vanliga" pianolektioner, typ på kulturskolan är typ 20 minuter?! morr.. haha jaja väldigt intressant xd
men sen åkte jag iaf hem, gav hästarna mat och sen gjorde jag lite mat till mej själv med + smoothie :)
sen har jag typ gjort det vanliga nu ikväll, sett på tv, gjort läxor osv..
sen har jag ett tips till er när ni blir sötsugna haha! (som jag är konstant nu typ när jag inte får äta nåt sött :@), och det är att äta nån frukt, typ äpple, eller typ vindruvor, som jag sitter och käkar nu! :) funkar asbra, är typ lika sött som godis men är ju nyttigt! ;)
haha jaja ska sluta tjöta nu.. men nån som har förslag på roliga saker man kan skriva om?! har lite idétorka här va.. jaja, kommentera isf!
men nu måste jag göra lite mer läxor å sån shit -.-
hörs imån!
puss :*
fick bli en söt bild på en söt katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback