undrar om vi kommer klara det..? ;)

haha, ja.. elsa och jag har då bestämt att vi ska försöka klara att hålla oss borta från ALLA sötsaker nu i 2 veckor framöver, eftersom vi var så otroligt tjocka och åt sötsaker typ varje dag på praoen!
hahaha och både jag och elsa är typ sockerberoende.. hur ska detta gå?! ;)
haha men än sålänge har det gått finfint! :D klarat mej EN HEL DAG utan att äta en liten kaka eller godisbit eller nåt! och det även fast jag har en fet ostbågepåse bredvid mej xd haha, och sen ska vi även (eller iaf jag!) jogga/gå typ en runda varje dag! :) så det blir nog bra hehe!
får se hur det går, ska hålla er uppdaterade.. ;)
byebye onyttigheter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback