superfint dop!

Hej allesammans! :)
hoppas ni haft en bra söndag!
själv har jag haft en riktigt bra dag!
har ju då vart på dop idag, för lilla tyrisen som vi kallar henne haha! :)
och det va superfint verkligen! hon var alldeles bedårande i sin ursöta klänning, och hon var skitglad hela tiden och sjöng med när barnkören sjöng haha :) och va så himla kul att se på när dom små barnen i kören sjöng en sång om robin hood och försökte sjunga på engelska :') haha naw, så söta!
dock var det sjuuukt mycket folk i kapellet, eftersom det då var familjegudstjänst oxå, så det va typ asmånga man kände igen från typ ölmstadskolan och så var albin, linda och emil där med, från gamla klassen ;) haha intressant fakta? aja, det var iaf jättefint! :)
sen åkte då vi som var bjudna på dopet till församlingshemmet, och där var vi sen i några timmar och åt lite mat och tårta osådära :) och pratade massa med alla kusiner osv med såklart! och höll i tyrisen ;)
men jaa, det va trevligt iallafall!
och sen efter några timmar åkte vi hem, och sen gick jag ut och promenerade lite i det najsiga vädret, och sen så har jag inte gjort alls mycket nu under kvällen.. förutom pluggat -.- imån börjar ju skolan igen, känns ju HELT UNDERBART! eller inte.
aja, får ju träffa alla igen iaf!
menmen, nu måste jag sluta, men vi hörs la imån eller nåt!
puss :*
random bild jag tog häromkvällen efter jag ridit.. :P

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Hihi, JAA! ;) <33

2012-03-05 | 19:11:35
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback