so what am i doing here on the floor crying?

Hejsan allihopa! :)
är lessen att säga det, men har tyvärr inget intressant att berätta idag heller.. :/
menmen, ni som är intresserade får la "lyssna" ändå.. ;)
det har iaf vart en vanlig onsdag, rätt bra oså för det var mat och bak på slutet! :)
då gjorde vi "turbo-glass" och nån sötsur gryta :p
men jaa.. annars har vi bara haft dom vanliga lektionerna; spanska, eget arbete (haha då arbetade vi INTE kan jag säga ;)), so, svenska och sist då mat och bak! :)
och sen när jag kom hem gick jag och tog lite av min hemmagjorda glass (smoothie/milkshake som jag satt in i frysen, alltså "nyttig" glass) med banansmak! :D aasgott, smakade exakt som Bananer i pyjamas-glassarna som fanns förr i tiden ni vet?! :D
aja, sen gjorde jag även egen turbo-glass, som jag ska äta på fredag kväll hehe :)
och sen så kom mamma hem, och sen åt vi bacon och raggmunk och sen har jag gjort det som jag alltid gör på kvällarna.. asså gud, börjar bli deprimerande att jag gör typ samma sak varje dag?! :O usch!
TUR att det är ridning imån, annars skulle jag inte stått ut! :o
menmen, nu måste jag iaf gå och packa till ridningen.
men vi hörs la imån eller på fredag hörrni!
puss :*
åh, saknar trysil :( fast ändå vill jag att sommaren ska komma NU!! hmm... ;)

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Okej, men hur gör du ett eget då!? ;)

<33

2012-03-08 | 15:15:37
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback