sjukt goa dagar! :)

Hejsan allihopa! :)
okej, nu har jag lite tid som jag kan skriva om vad jag haft för mej de senaste dagarna! ;) ska försöka dra det lite kort (höhö..)
men ja, ´har iaf haft sjukt goa dagar!
i fredags var det ju då skola igen, och det va en sjuukt flummig och rolig dag! xd det är typ allt jag minns haha, nejmen vi hade rätt goa lektioner, och so'n va ju bäst x'd haha okej orkar inte berätta, men kul var det iaf! x)
sen då när vi slutade så tog tjejorna och jag bussen in till stan (IGEN), och denna gång för att "fira" lollo som fyllde för några veckor sen, med att åka och bada på badhuset! :D
och det va asgött! började med att äta lite fetto-mat haha, typ kebabtallrik och hamburgare, och sen så badade vi då i typ 2 timmar!
sen i slutet va vi ju tvungna att köpa nåt gott, så då slog jag och elsa till på stort och köpte banana split haha (Y) så jääkla gott!
och sen satt vi bara där och snackade och sen vid typ 7 så åkte vi upp till a6 en sväng innan de stängde!
och jag fick faktiskt med mej ett par skor hem! ett par typ 8cm klackskor dessutom! :D haha så nu kommer jag inte va kortast i klassen längre.. ;) nejmen är väldigt nöjd med dom! hoppas bara jag inte får ont i fötterna efter några timmar.. ;)
men sen när a6 stängde så åkte vi med mamma hem till lollo och sen hade vi en myskväll hos henne med massa godis och snacks, lite tv-tittande och MYCKET skitsnack och kollande i skolkatalogen, haha! :D
å sen åkte vi hem efter några timmar!
men en hellyckad dag var det! <3


sitter på mammas dator nu så har inga bilder här men hittade en bild på skorna jag köpte!
ser inte jättesnygga ut på bilden utan är mkt snyggare på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback