sista praodagen imån..!

Hejsan allihopa! :)
jahopp.. då har nästan hela praoperioden gått och vi har endast en dag kvar.. känns lite sorgligt på nåt vis, men kommer ändå bli rätt skönt att börja skolan igen!
men dagen har iallafall varit riktigt bra, och vi har väl gjort det vanliga typ! :) dock blev jag OTROLIGT sur på vår handledare som släppte oss exakt vid halv tre (alltså mycket senare än vanligt) PRECIS då bussen gick -.-
så då var det bara och vänta på den andra bussen, vilket gjorde att jag inte skulle hinna till ridningen, så då fick jag helt enkelt ringa återbud och åka hem istället..! vilket iofs inte var helt dumt det heller, eftersom det va aasgött väder och hade rätt mycket att göra inflör imån, så ah, gjorde inte SÅ mycket ändå, eftersom jag dessutom kan rida igen det en annan dag. :P
så jaa, det har vart en rätt lugn eftermiddag/kväll! gick till hästarna en sväng och sen satte jag mej på kullen i solen och bara tänkte.. rätt najs!
sen så har jag oxå städat mitt rum inför imån! för då blir det parteyy! :D haha nej inte direkt party, men somsagt ska vi först gå på bio, En gång i phuket, och sen åker vi hem till mej, äter pizza, efterrätt och snacks, och spelar spel och/eller ser på nån till film! :D så kommer bli asmysigt!
men nu ska jag se på biggest loser! ;)
men vi hörs nog på lördag tror jag!
puss :*
så fin bild!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback