riktigt bra fredag!

Hejsan alla! :D
woohoo, ÄNTLIGEN HELG nudå :D grymt gött!
har dessutom typ NOLL saker inplanerat, så det kan hända lite vadsomhelst i helgen! ;) kanske fika hos kusinerna, springa en runda, kanske rida, baka, va med nån, ah you name it ;)
men iaf har det vart en riktigt bra fredag, som gått riktigt snabbt (som frida sa!) för en gångs skull! :D
har haft rätt goa lektioner!
först lite vanlig spanska, inget speciellt, sen vart det go långrast då vi satt i vårt kära omklädningsrum och pratade, lyssnade på musik och åt lite gottis (hehe, vi klarade NÄSTAN hela skolveckan.. hehe..) ;)
sen vart det idrott, då vi först hade lite typ konditions och stretchningsövningar, och sen badminton och tennis (fast inte med riktig tennisboll, lite surt..), så det var redigt gött! :D
sen så var det lunch, och sen SO, där jag höll på och DÖ för vi lyssnade på en av våra lärares fru, som är typ ikon-målare, och hon babblade konstant i 45 minuter, och jag KUNDE verkligen inte hålla ögonen öppna! xO hemskt!
haha, men jaja, jag överlevde! ;)
sen tillslut var det ju då kemi, och den va rätt rolig! exprimenterade typ hela lektionen så det va najs! :)
och sen vart det hem med bussen, och i den lilla bussen var det lika hysteriskt roligt som vanligt, hahahhahahah x'd
jag och elsa satt och skrev lappar åt en 9-årig kille som skulle typ välkomna sin kompis för han hade vart på sjukhus några dar, och då fick vi lite fria händer så då skrev vi typ "du är min bästa vän <3" och "jag har saknat dig så, när du kommer hem ska du få en riktig kebabrulle!" och typ massa mer, hhahahah xd
å sen va svenne så himla schysst och körde hem mej ÄNDA hem, första gången i världshistorien haha! (Y)
å sen när jag kom hem gjorde jag varm choklad med vispgrädde, och sen har jag frossat hela kvällen för jag hållt mej ifrån sötsaker så "länge" nu, haha!
så har smällt i mej glass, kakor, ostbågar, chips och läsk, hahahah *fettttttto* xD
nåja, får springa av mej det imån ;)
men nu ska jag sluta babbla om helt ointressanta saker hörrni, men vi hörs senare, har ju glömt att berätta om gårdagen!
så hörs strax, puss :*
haha, okej INGET slår detta partyt! xd DÄR snackar vi om att frossa, hahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback