igår och idag! :)

och tja, denna helgen har jag typ inte gjort ett skit, så blir nog inte så mycket skrivet om den (jo det blir det ändå haha) ;)
nejmen även om den vart vääldigt lugn så har den ändå vart riktigt go!
fast igår var en väldigt dramatisk dag..! haha GUD vilken panik jag fick när jag skulle kolla om något fanns i diskmaskinen, och sen när jag öppnade den så var den på, och så bara sprutade det över allt, inklusive mej och mina ögon.. och JÄ*LAR va jag skrek då, för jag trodde ju det va diskmedel i som är typ skitfarligt att få i ögonen, så jag bara kutade till toan och sköljde med vatten i flera minuter, och typ började lipa xd och sen visade det sej att dendär saken som man sätter i diskmedel i inte hade öppnat sej så det va bara vatten, haha.. så där hade jag tur kan man säga!¨
men sen vet jag inte riktigt vad ´jag gjorde hela dan.. typ gick ner til mina kusiner och hämtade ett mobilfodral som min moster gjort till mej (asfint!), och sen hjäpte jag pappa att göra sockerkaka till kyrk-saken på kvällen, och sen gjorde jag även maränger som blev SKITGODA! :D haha har aldrig lyckats göra bra maränger, men denna gången gjorde jag sjudna maränger, och dom blev jättesega inuti och "hårda" utanpå! :D haha blev asglad typ xd men aja, sen åt vi mat och sen såg jag lite på hv-matchen med! va rätt kul faktiskt ;)
och sen så bestämde jag mej för att hänga med mamma och lyssna på pappa när han sjöng med kören i kyrkan, för det räknades ju som en gudstjänst, hehe ;P
men sen när vi kom hem hände ännu en dramatisk sak, haha, för när jag klev ur bilen när vi kom hem och skulle gå mot huset, så stod nåt stort bredvid trappan, och det såg precis ut som en varg, och seriöst tror jag jag skulle få en hjärtattack.. asså gud, jag bara skrek och sen så när jag kollade lite närmre på den så visade det sej att det va en lös schäfer som hade rymt!
men guud va rädd jag blev.. xd usch haha.
men ja, det va la det som hände igår typ! ;)
sen idag har jag inte gjort mycket,, sov länge som vanligt, och sen typ vid halv tolv gick jag och pappa till min moster och morbror en sväng, för att lämna ett paket från mamma, och där stannade vi och fick fika med våfflor och kakor och så, asmysigt! :D oså va även tyra där, och min kusin och marie då (tyras föräldrar) haha och GUD va söt den ungen är! :'') dör typ!
haha men ja, där var vi ett par timmar och hade det sjukt trevligt! :)
sen åkte vi hem, och sen typ började jag städa mitt rum lite, och sen så var jag så duktig att jag gjorde potatisgratäng t familjen HELT SJÄLV! hahaha fatta?! första gången med (förutom i onsdags men då hjälptes vi ju åt) men det gick bra! blev rätt god faktiskt tillochmed ;)
å sen så åt vi marängsvisch (haha stavning?!) och sen fortsatte jag städa!'
så det är la så min dag sett ut tyyyyp.. :)
men nu måste jag sluta babbla, blev ju skitlångt dethär?! -.-
jajajajajajajjajajjajajajajaaaaa, dammmmmppp har jag nu!! haha så bäst jag slutar, men vi hörs typ imån!
puss :*

fick bli en gammal ASSUDDIG bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback