earth hour!

Hej allihopa! :)
Just nu sitter jag här i mörkret med ett ljus tänt bredvid mej, eftersom vi kom på precis att det är earth hour nu!
så hoppas ni inte glömt det! ;)
dagen har iaf vart sjukt skön!
sov hur länge som helst, typ till halv tolv, och efter det åt jag frukost och sen gjorde inte så mycket i nån timma.
Men sen gick iaf jag och mamma till lammen, och upptäckte att det hade fötts 4 nya sen sist! :)
och jag har hittat mina små älsklingar! :D så sjukt söta så det inte är sant! haha först trodde jag det va en bagge och en tacka, för en var mkt större och kaxigare än den andra, så den döpte jag till Wilde, för han va helt vild, och den andra till Thelma! :)
och sen satt jag där i deras box och bara kelade med dom :]
sen så gick jag hem och bakade kanelbullar! :D asgoda blev dom haha, älskar det receptet, både jättelätt och jättegott! dock gjorde jag det lite svårare denna gången och knöt ihop dom istället för att bara skära upp dom i skivor, eller vad man ska säga :p
menmen, sen åt vi mat, och sen efter maten gick jag och mamma en gång till till lammen för att kolla till dom lite :)
å sen har jag typ inte gjort nånting sen dess, typ suttit här och sett på lite tv, och nu ska jag ge Slumdog millionare en chans till, även om jag hittills inte tycker om den alls.. :s
jaja, annars blir det väl lite GG eller nåt ;)
imån blir det först kyrkan med elsa, måste ju gå 10 ggr så det är bara att gå :/
å sen har jag inga mer planer för dagen förutom att på kvällen kommer min moster och morbror hit på middag!
sen på måndag blir det awesome, ska in med elsa och ella till stan och shoppa hela dan! :) då MÅSTE jag hitta converse och skinnjacka!!
nåväl, nu ska jag sluta tjöta, men vi hörs nog imån hörrni!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback