UNTIL YOU SPREAD YOUR WINGS, YOU'LL HAVE NO IDEA HOW FAR YOU CAN FLY

Hej allihopa! :)
hinner inte skriva så mycket nu, har suttit här alldeles för länge nu ;s
Men kan bara säga att det vart en riktigt go fredag! :) och sista fredagen i åttan nu då, weehoo :D
började dock mindre bra med spanska då vi såg på en så sjukt jä*la äcklig och vidrig film, asså USCH vad jag hatar såna filmer! Typ fantasy/"skräck", fan värsta filmerna nånsin -.-
haha jaja, sen hade vi rätt go och flummig långrast då jag och lollo förtvivlat ringde runt till typ 7 olika cafeer och bagerier, men inget napp denna gången heller, förutom på typ ett då bara dom tog emot en ;/ dock har vi det mest lovande nu som vi väntar att få svar ifrån, så hoppas! För jag är inte alls sugen på å ta från listan, då man antingen kommer komma med nån bitch från nån annan klass, eller en helt annan skola :/
så hoppas vi får detta nu!!
Men anyway, sen efter rasten var det idrott som vanligt, näst sista idrotten! :)
och den var la okej, körde softboll och jag träffade faktiskt bollen varje gång :D *stolt* haha.
Å sen var det lunch, och sen SO där vi bara flummade omkring och kollade på nån knäpp kanin-film och youtubeklipp + fick reda på betygen :) är rätt nöjd, fick behålla mitt C sen 7an i samhällskunskap, sen fick jag C+ (han sa egentligen B men att han var lite "feg" nu i åttan) i religion och historia, och B i geografi :) så det var ju tur att jag fick bättre i det ämnet som är roligast iaf! ;)
Men jaja, sen tillsist hade vi rätt slapp biologi (sista! :D) där vi bara hade typ ett litet läxprov och kollade på nåt program, och sen gick vi ner till hamnen där vi skulle kollat på reningsverket, men SOM TUR VAR var det stängt (tack gode gud för vi höll på å avlida av stanken), så då gick vi och köpte glass istället haha :D
å sen tog vi bussen hem!
och sen när jag kom hem gav jag thelmis mat, och sen gick jag in och slappade ett tag, och sen gick jag ut med thelma och hämtade hö, och sen kom mamma hem och då gjorde jag minipizzor och sen har vi bara myst här hemma med massa kakor och godis :D dock är det ju inget bra på tv längre, nu när fotbolls-em har börjat :(
jaja!
Planerna för helgen är; imorgon: SOVA! Typ kanske baka ngt, städa mitt rum, vara ute med thelma, kanske åka in till stan en sväng.. ah, typ det.
Söndag: Vara hästskötare och hjälpa till på klubbtävlingen på örks! :)
Så denna helgen blir rätt slapp, gött! :)
Men nu måste jag sova, är sjukt trött!
Puss :*
HAHAH en helt random bild som inte passar ett dugg till inlägget men ah.. hade inte lagt upp den innan så.. why not? haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback