9 veckors ledighet framför mig :D

Och sen igår var det då dagen med stort D haha; SKOLAVSLUTNINGSDAGEN :D :D yeyyyy!
haha okej, var la inte så speciellt med själva dagen men fick ju ändå sommarlov liksom :D
så vid kvart i sex steg jag upp denna gången, förövrigt ganska pigg när man visste att om några timmar så har man lov, så då gick jag upp, åt frukost och sen sminkade jag mej lite annorlunda än vad jag brukar (ganska svart sotning) för att jag kände att jag iaf ville se LITE annorlunda ut än vanliga dagar ;) blev dock sådär, är skitkass på att sminka mej själv så.. blev bättre dagen innan, så typiskt ;)
men anyway, sen tog jag på mej klänningen som ni ser på bilderna nedan, och sen stack jag till bussen, som jag missade fast han backade sen hahah, och sen åkte vi till kyrkan dårå!
Och där fick vi sitta typ en kvart-20 minuter och frysa ihjäl (var så JÄ*LA kallt) innan vi fick gå in.
Och sen hade vi då skolavslutningen, som var längre än vanligt -.- aja, var för det va massa som sjöng och så, så det va inte så farligt ändå. Å sen delade dom ut stipendier (å stackars emma fick ett av misstag som skulle gå till hennes syster) å skolkören sjöngm och sen höll rekorn tal som vanligt, och sen gick vi ner till klassrummet där vi fick våra betyg (rätt nöjd, 1 A, 9 B, 6 C och ett D :)) och glass, och sen sa vi hejdå och åkte hem! :)
å sen när jag kom hem gjorde jag pasta med ostsås att äta, och sen hade jag så ENORMT ont i halsen och i huvudet (hade antagligen feber med), så då gick jag bara upp till teven och la mej och sov typ 2 timmar (?) innan mamma kom hem. Men då var jag lite piggare, så sen vid typ tre gick jag ner och började göra jordgubbstårta! :)
å sen när den var färdig kom pappa hem med, och då satt vi ute och åt tårta, och sen satt jag typ resten av eftermiddagen i en solstol i syrenbersån och läste tidningen, rätt gött! ;)
å sen på kvällen satt jag lite vid datan och sen spenderades kvällen vid teven med maltesers som snacks och kollade på fotbollsmatchen!
haha har nog aldrig vart så insatt i fotboll som då.. xd skrek och tjoade och blev asglad när dom ledde med skitlessen när dom förlorade haha x) menmen, så kan det gå!
men det var iaf en lyckad avslutningsdag! :)
såhär såg det ut när jag provsminkade mej.. seriös min ;)
och såhär såg jag ut igår dårå! :)
min middag igår! sjuukt gott! :D
och sen spenderade jag några timmar såhära dårå ;)
och det var sådär kul haha.. :(

Kommentarer
emilia säger:

Vad fin du är!! :* <33

2012-06-18 | 13:49:33
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback