händelserik (och något dramatisk!) dag i stan!

Heej allihopa! :D
nu har jag en liten stund över innan jag ska gå å sova, så¨jag kan skriva lite om helgen! :)
som förövrigt vart riktigt bra! :)
igår då trodde jag ju då att det skulle bli en väldigt lugn dag här hemma och så, och början av dagen var visserligen rätt lugn haha, men sen vid typ två åkte jag och mamma och pappa in till stan! :) Å medans dom åkte och typ köpte ett parasoll till altanen eller nåt, så gick jag lite på stan :) eller ja, haha, hann bara va i favoritbutiken Once, men där va jag typ en halvtimme och prövade massssa kläder! ;) och hittade som vanligt typ 1000 saker som jag ville ha, men eftersom jag redan börjar bli pank (och inte ens halva månaden har gått?!) så fick det bara bli ett linne som jag kollat på innan, som jag var TVUNGEN att köpa för det var så snyggt hehe ;P
Å sen efter det kom pappa och hämtade upp mej, och sen drog vi till a6 en sväng med för jag ville kolla lite där med :p
så då fick jag gå där en stund, gick rätt direkt till bikbok (haha bikbok och once är typ dom enda jag shoppar hos nuförtiden?!) och så gick jag och provade lite där med, och tillslut bestämde jag mej för att köpa ett par mörkblå shorts som jag OXÅ kollat på aslänge hah ;) så nu är jag typ helt pank ;/ menmen, det var det värt! ;)
hehe, och sen gick jag och mötte upp mamma och så köpte vi en dricka till mej, och sen var vi tvungna att hänga med pappa till dressman och vara smakråd åt honom med, *suck* haha.
Jaja, efter det stack vi iallafall bort till Ryhov, där min moster var för hon opererades i fredags, och så satt vi i hennes rum och fikade och pratade och så! :) mysigt! förutom miljön, HATAR sjukhus, så jävla obehagliga :s
Jaja! Sen var vi tvungna att åka igen, för jag skulle hinna med en buss (trodde jag) och mamma och pappa skulle på en sak. Å sen när vi kom bort till cigarren, så fick jag gå typ 200 meter, och sen såg jag 101an komma lite längre bort, så då började jag kuta allt jag kunde typ (måste sett rätt kul ut hahah), och så stannade bussen dårå, och sen när jag va typ 10 meter bort så åkte den.. å FATTA va förbannad jag va då! :@ gaaaaah -.-
så då visste jag inte vad jag skulle göra, eftersom mamma och pappa redan gått iväg på¨den där saken de skulle på.. så jag bara gick iväg på gatan, och visste inte var jag skulle ta vägen haha :( å så gick jag där, och så var det lite läskigt för typ två bilar åkte förbi och tutade och skrek?! :o uuusch, hatar att gå där borta på kvällen, ensam :/ jaja, så tillslut bestämde jag mej för att gå till det huset där mamma och pappa var i och lyssnade på en "föreläsare" typ, men sen när jag kom dit var det låst, OFC -.- så då bara satte jag mej utanför på en bänk och bara deppade haha.. fast sen kom det en kvinna som frågade om hon kommit rätt, och så gick hon och typ knackade på, och då öppnade en tant, och då kunde jag oxå gå in dårå!
Så det var tur att jag kom in iaf, annars hade jag fått sitta där i typ 2 timmar ;S
dock kan jag ju inte säga att dendär "föreläsningen" va så kul, det handlade om typ en munk som bodde i ett fattigt land och hjälpte folk där och så.. men man fick fika efteråt och oskar var där haha, så satt och roade mej med att sitta och glo på honom när han åt, HAHAH xd (jag är skum..)
hahah, och sen när det äntligen va slut så tvingade jag mamma och pappa att köpa godis åt mej, och sen åkte vi hem! :)
haha oj shiit va långt det här blev nu då?! sorryyyyyy.. :(
jaja, det va min gårdag det! ;)
linnet och shortsen! :)

Kommentarer
Frida ;D säger:

Åååh både linnet och shortsen va as snygga!! ;D

Jaa, jag älskar med once och bikbok!! :D

Hehe, ses imån! ;) <33

2012-06-10 | 21:44:50
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback