klubbtävling och munkar! :D

Och idag har oxå vart en bra dag! :) dock lite mindre hektisk än igår ;)
fast tyvärr fick jag inte sova ut idag, eftersom jag var tvungen att gå upp redan kl åtta för att hinna till tävlingarna å vara lite hästskötare åt emma dårå. Fast det gjorde inte så mycket! :) så sen vid niotiden åkte vi då mot örks, och sen när jag kom fram hjälptye jag emma att borsta klart tabris och reda ut manen osv. Å sen när vi var färdiga gick hon ut, och sen kollade jag på framhoppningen. Sen började det med LDn dårå, och även om emma trillade av på framhopningen (stackarn!) så gick det bra inne på banan, bara en vägring!
Å sen fortsatte tävlingarna och jag fotade och var funktionär. Så det var kul! :) Fast nästa klubbis ska jag va med, har jag bestämt ;) var nämligen inte alls mycket folk, vilket passar mej utmärkt hehe ;P
Men ja, sen efter jag hjälpt emma lite till och tävlingarna var slut så kom pappa och hämtade mej!
Å sen när jag kom hem gjorde jag våfflor, och sen funderade jag på om jag skulle baka något. Å tillsist bestämde jag mej för att testa att göra munkar! :) å det var faktiskt rätt kul och inte alls så svårt! Det svåraste var att få glasyren att sitta fast på dom haha ;) och okej, dom blev inte helt fantastiskt goda (blev för o-söta!) och inte huur snygga som helst, men jag är ändå nöjd för att det var första gången liksom ;) så när dom var färdiga tog jag lite bilder med pappas nya kamera, så kanske kommer bilder på dom sen :)
men sen efter dom va klara efter typ 2-3 timmar så typ gav jag thelma och sen gjorde jag sallad och sen åt vi mat :) och sen gick jag ut en långpromenad med henne, och sen har jag typ suttit här :)
men en skön söndag har det vart!
och imån blir det nog oxå rätt chill, har typ 2/3 riktiga lektioner, och sen har vi inga mer lektioner i åttan :D så jäkla gött!
dock måste man ju upp lika tidigt som vanligt, så måste nog dra mej mot sängen strax!
men hoppas ni oxå haft en bra helg! hörs imån,
puss :*
hehe typ den finaste ;)
haha, inte så snygg menmen.. ;)

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:

Jaa! ;D

Hehe, tack! ;) <33



Haha, vi åt också våfflor idag! ;) (kbry)

Och gud vad snygga munkar!! Dom ser riktigt goda ut!! ;) <33

Ses om typ tio timmar! ;D <33

2012-06-10 | 21:58:38
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
natta säger:

sv: tack gulliga du!! hihi det får du göra :-) jaa jag har fått pengarna ser jag nu! tack! jag postade paketet igår så du har det säkert på tisdag. Du får höra av dig om det passar då =) kram sötan

2012-06-10 | 23:04:07
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback