update!

HEJ ALLIHOPA och förlååt igen för den kassa uppdateringen! :/ men har verkligen inte haft tid förrens nu!
men jag har iaf haft det bra sen sist! :) eller onsdagen var la inte jättebra i skolan, vet inte riktigt varför men det kändes inge bra alls iaf, men vi hade iaf vår sista mat&bak då (för dethär läsåret då) och då gjorde vi en pannkakstårta med jordgubbssylt och choklad i haha! (Y) höll på å spy typ xd hahaha, men sen fick vi sluta tidigare än vanligt, fast jag och elsa satt kvar i solen och väntade en halvtimme, och rätt som det var kom det ett sms från elsas syster där det stod; har hittat 5 bebisar i ditt rum!! och då fattade vi att det var elsas katt som fått sina kattungar, så då fick elsa lite småpanik och så "tvingade" hon mej att hänga med henne hem, haha! ;D haha nädå, jag ville såklart se dom med ;P och dom va så små haha! som små råttor x) fast söta råttor såklart ;)
så då gjorde jag, elsa och kajsa iordning en liten korg åt dom och så satt vi och bara kollade på dom jättelänge :') fast sen fick elsas pappa tyvärr ta bort en för den var missbildad :( fast nästan tur det så hon slapp ha fem ungar liksom!
men sen så stannade jag en liten stund till, och då typ flummade vi lite i elsas rum å kollade lite på tv, och sen var jag tvungen att åka hem för jagh skulle baka kakor till min moster som fyllde år nästa dag!
så det gjorde jag sen när jag kom hem och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde mer den kvällen, men nåt var det ;)
skriver om gårdagen i nästa inlägg!
haha får bli denhär snygga bilden från förra veckan när det var så sjukt grymt väder! ;D
haha ingen (förutom frida!) va typ med på att jag tog bild.. xd

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha, nemen fyyyy -.- ;D

Trodde Lollo att hon inte skulle komma med eller? Haha, sööt! :D <33

2012-06-02 | 10:30:30
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback