sista skoldagen i åttan! :D

Heeej allihopa :D är glad nu för denna dagen var den sista dagen i hela åttan för mej, och nu är det ju bara skolavslutningen kvar dårå :D
och denna dagen har vart bra, fast lite jobbig.. har ju då vandrat från nåt ställe, upp till brahehus och sen ner till skolan, en vandring på kanske 1 mil? Å det var jättekul i början, fast det gick jättttttemycket uppåt (gick ju uppför ett berg liksom), men vi gick på, först av alla och oratade och skrattade och hade det gött i solen! :) sen stannade vi på vägen två gånger och lyssnade på pappa en gång och sen på nån tant haha. Sen satte vi oss i solen och fikade med :)¨
och sen fortsatte vi vandra uppåt då, och sista biten upp till brahehus var bara jobbig och det var varmt och man blev skittrött. Så redan där började jag bli mer och mer irriterad, och sen blev det inte bättre av att killarna var så jävla omogna hela tiden och typ kastade clementiner på oss och ah.. -.-
å sen efter vi stannat där en stund började vi då gå den lååånga vägen hem, och visserligen gick det bara neråt, men ändå var det typ det jobbigaste på hela dagen,  jag var skitsur på killarna, var assvettig, hade ont i huvudet OCH världens värsta skoskav -.- så därför blev slutet inte så jättetrevligt.. :/ fast sen när vi slutligen kom ner till gränna igen så gick vi iaf och köpte isglass! :) och sen tog vi bussen hem, och väl hemma var jag så jäkla trött så jag bara gick upp och la mej i soffan och typ sov. Fast sen vaknade jag igen, och kollade på lite tv, och sen gav jag thelma mat och sen kom mamma och då åt vi mat.
Å sen efter maten gick jag upp och såg på lite fotboll (var lite kul när ronaldo var med ;)) och sen gick jag ut i regnet med thelma!
Och sen gick jag in och typ satte mej här!¨
Å nu ska jag se om jag hinner blogga om gårdagen, annars tar jag de imån elr nåt.
För måste lägga mej om typ en halvtimme eftersom vi ska upp typ vid kvart över FEM imån?! :O ska ju då åka och kolla på min brorsa som typ får medalj för han vart i afghanistan, och den "ceremonin" börjar typ halv nio så vi måste åka typ halv sju :/
menmen, bättre det än softballturnering iaf! ;)
men vi hörs kanske strax, puss :*
hahaha hittade en vääldigt snygg bild på mej som är typ ett år gammal eller nåt, med pyjamasen på och allt, haha xd

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:

Haha, Jaa :/

Hehe, tack! :* <33



Snygging på bilden!! ;D <33

2012-06-13 | 22:32:18
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback