nationaldagen!

Tjohej alla :D
hoppas ni haft en bra nationaldag! :) själv har jag haft en rätt skön dag!
började med att jag sov ut läänge, och sen gick jag upp, åt frukost, och sen städade jag upp lite i mitt rum och sen hjälpte jag mamma att sätta upp min nya gardin som jag inte orkat sätta upp förrens nu ;) men den blev jättefin!
Å sen chillade jag väl mest nån timma, och sen åkte jag och päronen bort till Åsens by (typ en by med massa djur som man kan kolla på och så kan man äta där åså) en sväng! :) Å där va vi typ några timmar och åt, kollade på djuren och lite i affären och sen gick vi en rätt lång runda med, och hade med fika oså :) så det va mysigt!
sen var jag ju tvungen att testa pappas nya kamera med, riktigt grym faktiskt! :P men eftersom han köpt ny betyder det att om vi får igång hans gamla (var nåt fel med batterierna) så får jag den! :D så hoppas den går å fixa, för den är oxå en bra kamera! :)
anyways, sen efter vi gått nån timma så kom vi tillbaka, och efter en stund gick vi ner till bilen och sen åkte vi hem.
Sen när vi kom hem gav jag thelma mat och var ute med henne en stund, och sen var jag tvungen å klippa gräset eftersom jag aldrig gjorde det igår.. inte mej emot dock, är rätt gött å bara gå runt å klippa lite och lyssna på musik och tänka :)
å sen efter nån timma så orkade jag inte mer (och ändå var det typ bara 1/5 av hela trädgården!), så då tog jag ut thelma lite till och så gick vi bort till kossorna och så fick hon hälsa, fast hon ville bara stånga dom, haha x)
men sen var jag tvungen att gå in och läsa lite biologi, och sen har jag suttit här :)
och nu ska jag väl umgås lite med mamma och pappa och kolla på lite tv och äta mat :p å sen är det skola imån igen, buhu :( aja, bara tre riktiga skoldar kvar nu! Å sen är det ju ridning imån med!
Så det ska nog funka ;)
men nu ska jag sluta babbla, men vi hörs imån eller på fredag!
puss :*
tog lite mobilbilder på åsens by :) här är grisarna haha, så söta! ;)
haha :)
å så en dålig bild på min nya gardin med! ;)

Kommentarer
Frida - fotoblogg säger:

Sv:

Hehe, taack! ;) <3



Btw, snyggt/fint det blev med gardinen i ditt rum! ;D <33

2012-06-07 | 20:28:27
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback