ledig två dar nu (Y)

Hejsan allihopa!! :D och förlåt för att jag inte uppdaterade mer i fredags, men hann inte! så jag försökte mobilblogga och skrev ett aslångt inlägg om dagen och planerna för helgen å så, men näpp.. det kom inte upp :@
men jag kan bara säga att jag har haft den grymmaste helgen på LÄNGE! :D :D har vart så sjukt awesome!
dock hinner jag inte berätta om den nu, men eftersom vi är lediga två dagar nu så kommer det upp imån, så håll ut! ;)
och på tal om det, så sjuukt gött att bara va hemma imån! (okej, jobba lite härhemma då för det är dagsverke, men..) ska typ bara sova, baka bullar, klippa gräs och kanske hjälpa min morbror :)
å så blogga då! :P
men kan säga att min helg bestod av dessa saker; vänner//prao-sökande//shopping//rixfm-festival//skratt//LISEBERG!
så ah, ni hör ju, kan inte bli bättre! <3
men berättar såklart allt imån! nu ska jag kolla lillabloggen på youtube och kolla på nellys.se och bara slappa innan jag ska sooooova..till typ tolv imån (Y)
puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback