Hejdå min lilla bäbis <3

Ska nu tillbringa mina sista timmar tillsammans med thelma. Ikväll släpper vi ut henne i hagen med dom andra fåren, efter två underbara månader tillsammans<3 Hon har vart som en liten hund som man gått ut med varje dag, matat, busat med osv, så såklart är jag rätt ledsen just nu :( känns typ som att avliva ett djur.. För nu kommer hon inte stå och bräka när man kommer hem, och inte stångas med en, och jag kommer inte ha nån att gå ut på promenad med längre.. Men, nu är hon stor och vi åker iväg på söndag till Norge så nu är det dags. Sen vet jag att hon kommer få det mycket bättre och roligare ute i hagen med dom andra fåren. Å sen kommer jag säkert kunna hälsa på henne nån gång sen när hon vant sej vid dom andra åså. Så det blir bra .. kommer bara ta sin lilla tid att vänja sej själv. Men nu ska jag ta vara på dom timmarna som är kvar, och bara ha det roligt med henne, säga hejdå till kossorna, låta henne beta massa blommor och gräs och bara mysa med henne. Jag älskar dig thelma och kommer alltid att göra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback