go konfa-dag! :D

Tjabbatjena hallå alla! :D
hoppas ni haft en bra dag! 
Själv har jag haft en riktigt go dag på konfan! Har dockhållt på rätt mycket i bibeln och så, och det kanske inte va dö-kul men inte så farligt ändå :) å så var detta den sista "riktiga" konfadagen typ, så det va gött! ;D
så dom två första timmarna höll vi på med massa uppgifter och lite "bibel-tävlingar" där man skulle slå upp saker i bibeln osv, varav en av dom vann jag så då fick jag vingummigodis som pris ;D å sen fikade vi as usual, och sen typ hade vi lite rast och sen vid tolv lunch. 
Å efter lunchen hade vi rast, å då gick vi först bort till stranden och satt där och typ flummade ihjäl oss lite, och sen gick vi in och spelade biljard, och jag säger bara; jag tror seriöst jag ska bli proffs på det hahah xD asså guuud, hade sån himla flyt, fick i bollen typ varje gång och så satte jag bollarna skitsnyggt med hahahah (*skrytvarning på hög nivå*) å sen var ella typ lika grym så vi vann varje gång haha (vi körde i par asså) ;D 
å sen efter det så fortsatte vi jobba lite på vår redovisning, och skrev färdigt lite till den och så, och sen övade vi på den och det gick rätt bra! ;) dock får jag säga HUUUR mycket som helst och ingen kommer skratta åt mina små skämt hahah xd menmen, det blir nog kul ;) 
nämen sen när vi övat i typ två timmar så fick vi sluta, så då tog vi bussen hem! :)
sen har jag bara vart här hemma, umgåtts med min kära syster, pratat massa skit, solat, hälsat på våra grannar och deras bäbis, gjort mat och vart ute med thelma! :)
men nu måste jag sluta tjöta, och börja berätta klart om midsommar! 
så det kommer i nästa inkägg! :)
sötisen!

Kommentarer
Emilia säger:

Sv: Ja, det var verkligen jätte roligt!! Det var på en gård som hette Bränntomt. Det ligger typ vid Habo :) Längtar till Falsterbo!! :D <3

2012-06-26 | 21:40:11
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback