avundsjuk :@

och nu skulle jag ju då berättat om dagen, men dels så orkar jag inte (tog mej ju förfan typ 1 timma och göra två inlägg haha xd) och dels ska jag gå och kolla Summerburst live nu :D
gaaah, blir så sjukt avundsjuk på mina brorsor som är där nu, för alla verkar ha skitkul :( dock har jag inte sett dom bland publiken än, inte så konstigt dock då det är typ 30 000 pers haha ;)
men är sjukt avundsjuk för jag vill med va på en stor festival och stå och hoppa och dansa och sjunga till massa bra dj's.. :( typ david guetta är ju där!
gaah.. aja, nångång ska jag dit iaf! ;) och för er som inte vet vad Summerburst är så kan ni söka på google! ;)
här är en video på det iaf! :)

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:

Ja det var det faktiskt! ;)

haha, neejdå! ;) <33



ååh, jag vill också på summerburst!!.. :/ <33

2012-06-18 | 19:51:13
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback